Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

stadig meget mistænksom !

Startet af CarinaNielsen, 8. Februar 2010, kl. 09:19

CarinaNielsen

hejsa ;)

Som nogen af jer ved fik jeg montana og jerry med hjem efter udstillingen. De kunne rigtig godt i starten med rattatulie, men så viste rattatulie sin brunst og der begyndte og stinke og han strintede overalt og tog fat i montana.
Han er nu blevet snittet og det ser rigtig godt ud og hans lugt er begyndt og forsvinde nogenlunde. Men han er stadig efter montana men ikke så meget som det plejer, men det forsvinder jo så småt. Men montana hun er begyndt og bidee ua efter folk og er begyndt og være en bisse, . (kan hun have sin tid på måneden :fnis:). Ej ved ikke hvad det kan være, da hun ligger og sover med rattatulie og jerry og de er i samme bur men når hun kommer ud bider hun rigtig hårdt i tær og i hænderne.? hvorfor?.  :S jeg er ved og opgive det. Hjælp mig lidt,

jeg elsker virkelig de dyr, og de bliver røv for kælet:)
Basserne fra Herning. :)

Amazing Ferret

Som jeg sagde til dig i telefonen kan det være at alle de hjem de har haft er ved at sætte sine spor  :( Jeg håber hun retter sig snart, så du kan nyde hende i fulde drag

AlisVolatPropiis

Giv hende lidt tid :) og måske lidt fred fra Ratatuille :) der går jo ca 5 uger før hans hormoner er helt væk -og hendes tillid til ham skal lige genoprettes igen.
Ret hende konskevent men blidt og lad hende forstå at du ikke vil hende ondt, men den opførsel er ikke acceptabel...

Og så tålmodighed... :)

Anne

Det kan godt være opgøret med dig der bare først kommer nu, og så må du være stærk og vise hende at du ikke lader dig kue. Jeg går ikke specielt ind for nakketag men et hårdt NEJ, evt mens man lige holder dem og kigger dem i øjnene synes jeg virker. Og så noget kvalitetstid kun med hende så I kan lære hinande lidt bedre at kende.

På den anden side så skal du jo være helt sikker på at der ikke er noget galt med hende, før du straffer. Kan hun have ondt? viser hun tegn på at have det skidt?

CarinaNielsen

hun har været ved dyrelæge i dag. (puha en dyr omgang), hun kunne ikke høre på det venstre øre. så dyrelægen troede hun ikke kunne høre på det øre men men, det kunne hun heller ikke da hun var tilstoppet af noget dræn og øre mider, det havde simpelhent blockeret for hørelsen, så hun kom i fuld nakose og fik det fjernet og hun har det godt nu, de er blevet skilt af så må vi se tiden an. :)
Basserne fra Herning. :)

Stubba

åh. det lyder lidt som en voldsom omgang? .. Et dræn? mod hvad dog?
men godt hun er i bedring.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

CarinaNielsen

jamen hunn havde noget dræn i øret der var tilstoppet, :/
Basserne fra Herning. :)

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

CarinaNielsen

synes også det lød underligt men det det sagde hun, har også bemærket at der løb noget fra hendes øre engang imellem. :)
Basserne fra Herning. :)

lille_jill

Husk at få de andre behandlet for ørermider også.. Godt at hun har det godt igen :)

CarinaNielsen

heh jill det har jeg gjort. :) så alt er godt. troede ikke ilder kunne få sådan ngoet. :)
Basserne fra Herning. :)

Anne

øremider? jo det kan de skam godt. Det læder mærkeligt med det dræn noget?
Men godt du fik hende tilset, måske derfor hun ahr været lidt anderledes.

CarinaNielsen

jamen hun havde noget dræn som var størknet og blandet med øremider. så er der jo tilstoppet. ja hun ahr det rigtig godt nu
Basserne fra Herning. :)

Anne

jamen et dræn er da noget man læggr for at væske kan komme ud?? Også ligemeget bare hun har det godt nu.