Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vidst ikke helt normalt

Startet af lille_jill, 26. November 2008, kl. 17:47

lille_jill

Chucky lå i lang tid i en pose igår og suttede på et eller andet. Gik ud fra, at det nok var et stykke tørret okse-strube, så gad ikke at undersøge det nærmere. Da han havde ligget der i en rum tid, gik jeg alligevel derud og fandt ham suttende på et par g-strenge som han havde stjålet fra vasketøjskurven. De var blevet splittet helt fra hinanden og blevet til sutteklud. Har set ham gøre det med en sok i sidste måned, men det her er sgu bizart!

Gør jeres ildere også sådan noget?

Anne

nej det gør mine ikke, men de har jo hver sine særheder.

tzari

Min ilder nr 2 fenris havde en mani med brugte kondomer  :lol: Skete kun 2 gange. Første gang blev madam posen splittet så stoppde vi med at have sådan en så blev skraldespanden brudt op og så kom der lås på den låge. Hvad med jer andre hvilker lyster har jeres haft
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Jeg svarede godt nok også på kliken... men jeg tror at mange dyr har en mani med undertøj, fordi det lugter så meget af ejeren... min kat stjæler også gerne mit undertøj, hvis han kan komme til det...og så kommer han rendende med det, når der er gæster...*G*...
Da min Frynse var lille kunne han ikke lade arm"hulerne" på mine trøjer være, nok også fordi de lugtede at sved og af mig...tit endte det jo også med at han bed mig under armen...(og det gør ondt!)...

Stubba

Citat fra: Namilla Dato 27. November 2008, kl. 18:00
Jeg svarede godt nok også på kliken... men jeg tror at mange dyr har en mani med undertøj, fordi det lugter så meget af ejeren... min kat stjæler også gerne mit undertøj, hvis han kan komme til det...og så kommer han rendende med det, når der er gæster...*G*...
Da min Frynse var lille kunne han ikke lade arm"hulerne" på mine trøjer være, nok også fordi de lugtede at sved og af mig...tit endte det jo også med at han bed mig under armen...(og det gør ondt!)...

haha, lige præcis det samme gør Rofus. Det gør sindssygt ondt.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Barky

Tjoh, der er da blevet ædt et par trusser her en gang i mellem... Men det er efterhånden nogen år siden. Jeg mistænker mine gamle drenge for det da de var mindre. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Metnil

hahahaha hvor skægt! - Nej det kan jeg ikk vove at påstå drengene herhjemme gør.. Dog ynder de at bide hul i kærestens (IKKE mine, KUN kærestens) sokker.. det er SKØN beskæftigelse! især fordi ilderne så bliver"jagtet" af ham .. det er bare super sjovt synes de! 

xCelina

Min Baby har ødelagt stroppen på min Calvin Klein bh!
Hvis det dog bare havde været en ganske almindelig h&m bh, havde det ikke været så slemt!!

hehe.. de er nu fjollet de skønne dyr! <3

philippeb

Jeg træner meget bodybuilding i fritiden og selvfølgelig sveder man og tasken lugter af det.
Men "djosse" som jeg nu kun dog har haft i 15 dage har præsteret fra dag 1 af i at komme ned i min taske og spise / drikke mine protein shakes / kiks, derudover har jeg en god veninde, som kommer tit og som også træner, og djosse vil altid op i hendes hår  :dans:, ikke for at bide, hun VIL bare være deropppe :P
Ved ikke om det er fællesnævneren "Træning" / Sved der får hende til det, men min kæreste som der ikke laver noget hårdt kan sidde helt alen og ifred.

Andre der har oplevet det med Testosteron / Hormon dufte ? 

Namilla

Dyr kan reagere ret kraftigt på nye lugte, specielt hvis ejeren lugter "anderledes"...(mange dyr opfører sig mærkeligt, hvis ejeren er syg og har feber)...derudover er mange af dem glade for at slikke den salte sved af hænderne fx, hvis man arbejder...
Jeg har kun oplevet det, i forbindelse med fx havearbejde (mine ildere var i udeanlæg i haven), og de var meget optagede af mig, hvis jeg havde knoklet i haven...

NannaMB

Heh. Ego har en mani med at tage min crontroler til min PS3'er og gemme. og ligge at sutte på. :)
Ja de har sku sine særheder.