Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg vil bare gerne have lov til at sove :(

Startet af Danja, 9. Marts 2010, kl. 19:40

Danja

Citat fra: Anne Dato  9. Marts 2010, kl. 20:53
Det hjælper ikke at sterilisere hende når hun er falsk drægtig, hun fortsætter med det alligevel. Det forhindrer dog at det sker igen. Joa er det også, og JA det er mega irriterende, men jeg har så også prøvet det før et par gange.

Husk på at det stopper. Det kan i værste tilfælde tage flere måneder og skrækscenariet er helt til vinter :o Men det stopper! Og hun bliver sig selv igen. Hun kan ikke gøre for det og du må ikke være sur på hende. Hun er bare en lille hormonforstyrret tøs der følger sine instinkter. Et eller andet sted synes jeg også det er ret synd for tæverne når de har det sådan.

Jeg er heller ikke sur på hende, ved jo at hun ikke kan gøre for det, men jeg er bare SÅ udmattet lige nu.
Glæder mig til at hun er blevet "normal" igen for synes nemlig også at det er synd for hende, hum må jo være vildt stresset indeni.
Og selvom at jeg har haft tanken om at sælge hende så er det jo ikke det jeg ønsker inderst inde, hun er jo min lille terrorist og hvor ville det da være tomt herhjemme hvis jeg ikke havde hende og Gordo.


Anne

jeg kan godt forstå du er frustreret. Jeg havde en lignende periode med Joa tidligere, uanset hvor hun gik så kradsede hun i en eller ande dør, iog var alle døre så åbne, så var det bare hoveddøren. Det var da trættende, men vi er ovre det nu. Nu er hun bare træls fordi My er hendes hvalp hele tiden, men jeg synes hun er blevet lidt bedre faktisk.