Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nogen som har et bur jeg må låne?.

Startet af CarinaNielsen, 25. April 2010, kl. 22:40

CarinaNielsen

Hej alle sammen..

Jeg er ved og være desperat for og få et nyt bur men kan ikke lige finde penge til det..
ER der et sødt menneske der ude som har et bur jeg må låne til og med midt sep. ?. helst et med etager i ?. håber jeg sådan der er en der vil låne mig det. ?

kram carina og totterne
Basserne fra Herning. :)

Cumulus-ilderavl

Jo, jeg har et etage et med hjul under, det er et ældre et men det er sku fint nok, hvis du selv kan hente det så må du godt låne det...

Anne

har du ikke stadig mit? :lol: Eller har du smidt det af hjemme hos mine forældre?

CarinaNielsen

Citat fra: Cumulus-ilderavl Dato  7. Maj 2010, kl. 09:22
Jo, jeg har et etage et med hjul under, det er et ældre et men det er sku fint nok, hvis du selv kan hente det så må du godt låne det...

har du et billed af det ?..

og anne jo det har jeg da :) det bruges også stadig men de er for store til og være der i, også selvom det kun er om natten. !
Basserne fra Herning. :)

Cumulus-ilderavl

øøøhhh, jeg dksl nok lige grave det frem en af dagene og tage et billede og sende til dig, husk mig lige på det

CarinaNielsen

Citat fra: Cumulus-ilderavl Dato  7. Maj 2010, kl. 22:18
øøøhhh, jeg dksl nok lige grave det frem en af dagene og tage et billede og sende til dig, husk mig lige på det

hehe husk husk :)
Basserne fra Herning. :)

Anne

Carina: ja det er det alt for lille til. Men jeg vil da gene have det tilbage når du ikke bruger det mere.

CarinaNielsen

Citat fra: Anne Dato  7. Maj 2010, kl. 23:02
Carina: ja det er det alt for lille til. Men jeg vil da gene have det tilbage når du ikke bruger det mere.

hehe bare rolig får du også. :)
Basserne fra Herning. :)

Anne