Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Er der nogen der kan passe?

Startet af Tjalfe, 10. Maj 2010, kl. 12:25

Tjalfe

Hej Alle
Jeg vil hører om der er nogen som vil passe et stk viril, dejlig ilderbasse i weekenden? (enten fra tors.13.maj-søn.16.maj eller fre.14.maj-søn.16.maj)
Jeg er nemlig inviteret til Århus for at besøge mine venner, men jeg kan ikke lige finde nogen i familien/venner, der er klar på at passe både ilder og hund endnu.(heller ikke ilder alene desværre)  :'(
Derfor vil jeg lige hører jer herinde, før jeg takker nej til invitationen....
Jeg bor i Farum, men har bil, så kan godt kører et stykke med ham og hvis nogen i Århus C vil passe ville jeg nok kunne tage ham med over(selvom jeg synes det er en lidt meget lang tur)...
Håber i kan hjælpe...han er super nem og har ikke noget imod kat og hund.
Og han boede med andre ildere før jeg købte ham :)
Hilsen Sofie og Gibson

HB-Ferrets

hej

Vi er lige blevet et hold mindre, så hvis det er kan jeg godt lade buret stå og passe din basse  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

lille_jill

jeg kan også godt, hvis han kan enes med mit kræ.

Tjalfe

Nej hvor super, med jeres hurtige svar :)

Hundested er lige langt nok væk, men vil meget gerne vendes tilbage til dig HB-Ferrets, hvis det ikk går hos andre :)

OG lille_jill det vil da være super hos dig, hvis de kan sammen ja :)
Hva har du af dyr/ildere?
Min Gibson har gået sammen med både en pige og en dreng før han gik i brunst, og der gik det fint. Men mener han var lidt uvenner med drengen lige til sidst(før jeg fik ham).
Og kan du både fra torsdag og fra fredag?

:)

lille_jill

jeg kan fra begge dage iværtfald. Muligvis vil han blive transporteret med på weekend i Farum eller Værløse. Jeg har kun 1 ilder..

ninoberg

hvis haner vandt til at gå ude kan du bare sætte ham af hos mig :D