Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ilderpasning tilbydes

Startet af Lea, 21. Maj 2010, kl. 15:28

Lea


--------------------------------------------------------------------------------

Så er det ved at være ferie og ved der er en masse som der skal på ferier osv.

Jeg er hjemme og har ildere som skal passes i ferien, vil så gerne tilbyde andre at passe deres dyr hvis i evt skal på ferie eller andet.

Har haft passes en del ildere igennem tiden.
De har mulighed for at løbe frit i min bolig så meget de vil, jeg er hjemme i ferien sådan set så har masser af tid til at give dyrene deres opmærksomhed , lege og hygge omkring dem .. også har de mulighed for at lege med andre ildere.
hvis din ilder ikke kan med andre skal jeg nok finde ud af det..
jeg går tur med ildere hver dag så derfor anbefalder jeg at man tager sin ilders sele med . har en lille have som jeg går ud i hver dag med ildere plus et stort areal som ilderene kan få lov til at blive "luftet" på.

ellers har de mulighed for at løbe i hele min bolig. hvor der er kradsetræer og dvs andre huler og en masse legetøj.

Skriv gerne pb ved mere info. (:

Jeg bor på Lolland så ser frem til at dyrene kommer herhjem til mig i pasningsperioden.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

 dette er ikke aktuelt mere da jeg har fået nok pasningsdyr hjem (: så har ikke pladsen til flere .. (: men kan ske jeg kan passe på et andet tidspunkt bare ikke sommerferien men i er velkommen til at skrive privat hvis i har behov for pasning en dag eller i længere tid. så kan jeg måske hjælpe . (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Tilbyder pasning igen. (: hvis nogen ønsker dette.

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3