Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Han eller hun ??

Startet af Cirka, 29. Maj 2010, kl. 14:10

Eliza

Jeg ville flytte Cirka i det nye bur nu og så fjerne det gamle. Så kan hun vænne sig til det nye og vil føle det er hendes når den lille kommer.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cirka

Ja hun skal hvertfald ikk ha ejer fornemmelse fort begge to.. men tror du  så godt jeg vill kunne hive det fremi gen om 1½ måneds tid og gi det til den nye,uden hun husker det som hendews ? jeg  kan jo lige vask det godt og grundigt og skifte alt derinde så hun ikk ka luge det ?

Eliza

Ja jeg tror ikke de tænker så meget over sådan noget, men hun vil sikkert være nysgerrig alligevel og vil ind i det.
Min erfaring er at ilderne synes de andres bure er meget spændende, så hun vil nok være interesseret især hvis hun ikke må  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cirka

Hun må da gerne for min skyld gå derind når de er ude osv , men det bare fordijeg fik at vide at cirka ville blive fornærmet over hvis jeg ga den nye hendes bur til at sove i i starten.. Og jeg vil jo ikk gøre det sværre for hende at acceptere den lille..

Sølvsten

Det er slet ikke sikkert at du kommer til at bruge 2 bure. Det bedste vil vel også være at ha dem sammen i et bur. Det er godt at have et ekstrabur lige i starten imens de lærer hinanden at kende men hvis de bliver holdt hver for sig kommer de jo ikke til at lære hinanden at kende og så kommer det til at tage tid med sammenførringen. Mine nye har sovet den første nat i et bur for sig selv og herefter sammen med de andre, men jeg har vist også været heldig. Det bliver spændende at følge dine når du får en ny.

Eliza

Men hendes bur vil jo være det nye, netop fordi det ikke er "nyt" mere. Det vil lugte af hende og hun ved det er der hun hører til.
Det gamle bur vasker du og giver rene køjer og tæpper i.
Synes nu aldrig det har været buret der har været et problem ved en sammenføring. De skal jo også møde hinanden på gulvet hvor der er plads.
Det er ikke til at sige hvor lang tid du har brug for to bure, men det er godt og ha hvis de ikke kan enes i starten.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cirka

Okay.. Det håber jeg virkelig heller ikk , men jeg trornæsten oss bare cirka bliver vildt glad for at se en anden :) Hun har været van til at gå sammen med andre ildere ,men nu har hun været alene i et halvt år ,så det er på tide :)

De skal self oss være ude sammen på gulvet :) Cirka bor på toilettet og har bare åbent bur , så er det kun om natten vil lukker døren ellers fiser hun bare rundt i hele lejligeden dagen lang og det ska den nye self oss ( Under opsyn :) ) Men hun er bare ret stædig på mange måder så jeg forbederer mig på det værste ..
Jeg tror bare lille pigen sover i det gamle bur den første nat og så ser jeg hvordan cirka reagere på hvis hun går ind i det nye bur iløbet af den første dag .. Men hvis de kan sammen på gulvet er der vel oss stor chance for hun godt vil dele :)