Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Grizzly per products ???

Startet af Cirka, 1. Juni 2010, kl. 14:20

Anne


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Cirka Dato  1. Juni 2010, kl. 17:18
Bliver lakseolien ikk helt stiv eller et eller andet når den har stået i en foder skål et stykke tid ? Cirka spiser ikk skide meget af gangen ,men mange gange i løbet af dagen så hun har bare fodder hele tiden..
Og hun ville kun ha godt af at ta lidt på , hun er lidt lille :)

Jeg havde fået indtrykket af at ildere nærmest altid havde lopper :S Men jeg ville som sagt oss kun ha haft det just in case ;) Men så må jeg jo på udkig igen ..



Altså jeg skifter altid maden ud når den har stået en dag om de har spist den eller ej! så undgår man at den blir ulækker!

Eliza

Du kan prøve med hele foderdyr, mus eller daggamle kyllinger, de er nogle gange mere spændende. Prøv at tilbyde nye ting flere gange det hjælper nogle gange. Og så hold dig fra rosiner det er ikke sundt for dem.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cirka

Jaaa.. det ku jeg .. Jeg var faktiskinde i zoo.city og spørge efter døde museunger , men det havde de ikk, kun levende .. Men det kan de jo hurtigt blive ( sagde manden ) .. Og så må jeg indrømme da jeg stod og kiggede på desmå muse babyer der lagde så¨sødt og sov i en kæmpe bunke, så ku jeg simpelthen ikk få mig selv til det .. Så jeg købte noglemelorme istedet ( som hun ikk ku li..) Og jeg tror bestemt jeg vil ha det på sqamme måde med kyllinger ..
Jeg ved godt de er rovdyr og det er naturens vej , men nu hvor hun er hos mig og det ikk er et spg om liv eller død, vælger jeg at hun ikk ska ha hele dyr. men jeg vil prøve med nogle græshopper næste gang jeg ska i zoo-city..
Jeg har måske givet hende 5-7 rosiner i alt den tid jeg har haft hende, så det er virkelig en sjælent begivenhed og jeg sys jeg har læst en del steder at det sku være okay ? Men nu hvor jeg har fundet ud af hun kan li æg og laks har jeg givet hende det istedet..

Namilla

Din ilder vil ikke savne rosiner, så det er bedre hvis du holder dig helt fra at give hende dem. Der er ingen der kan sige, hvor mange der er for mange, men da de kan være "giftige" for ildere, så synes jeg det er bedre helt at lade være med at give det. Du kan jo give hende en anden slags tørfoder som godbidder, det er fint nok.
Muse-babyer (pinkier) indeholder desuden ikke så meget næring som voksne mus... og voksne mus plejer man nu nok at kunne få på frost... ellers må du prøve en anden dyrhandel... Kyllinger får man altid på frost i dyrhandlen...