Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Små skør, eller bar en træls dreng??

Startet af Stef89, 9. Juni 2010, kl. 21:26

Stef89

Jeg er ved at blive sindssyg af Taro.. han ødelægger alt og blir bar ved og ved med at være en dum dreng!!
Nu er han begyndt at humpe Kenai.. Sådan virkelig så han skriger.. Taro blir bar ved og ved med at humpe ham, men ikk Kovu??
De er alle kastereret, og der har ikk været noget, kun lde sidste par dage??

Hvorfor gør han pludselig det??

kovu faldt ned fra altanen her den anden dag.. Han kom til dyrlægen med det samme, der var heldigvis ikk sket noget med ham.. Han slap med skrækken og lidt skrammer ;)

KariN

Min ene dreng får fårårs-kuller og begynder også at slæbe lidt rundt på de to andre.. Jeg har overvejet at give ham et implantat for at se om det virker.. (han er også kastreret)

Måske han keder sig siden han ødelægger ting? eller ja måske har han bare mere energi end de andre ildere derhjemme? sådan er min egen dreng og ja jeg gør hvad jeg kan for at forhindre at han keder sig for så er det nemlig at den destruktive adfærd kommer op i ham..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Jeg har også en dreng som ville parre...han er så klart bøsse...han fik et implantat og det har hjulpet! Han er også kastreret og jeg snakkede med min dyrlæge om hvad f... jeg kunne gøre og hun mente at hvis man skulle stoppe den adfærd, så skulle han enten have hormonindsprøjtninger (som har en del bivirkninger), eller et implantat...jeg valgte så at give ham implantatet og det har hjulpet...

Det lyder for mig som om din han har for meget krudt i bagdelen...måske vil det hjælpe at tage ham ud på nogle lange gå-ture?? Eller tage ham med ud og besøge andre ildere...eller finde på nogle nye lege...ja bare holde ham beskæftiget med lege som han godt må, så han ikke har tid til at være destruktiv...

Det er måske fordi vejret er blevet varmere og hans hormoner reagerer på sommeren...selvom hanner er kastreret, kan de godt blive lidt parrings-gale på den her årstid...desværre...det er ret trælst!

HB-Ferrets

Vores gamle dreng på 6 år, kan stadig i ny og næ når vejret bliver varmere finde på at hive lidt i en af vore steriliserede tæver´ >:| :fnis:
Vi har fået en ny dreng hjem fordi han skulle være "hypperaktiv" som tidligere ejer pænt beskrev, han er kun 1 år, er kastereret og har fået et implantat. Jeg ved ikke om det bare er mig, men synes han virker som en meget dejlig 1 årig dreng, han laver overhoved ikke ballade og er sød ved hans søster som han går med og elsker at blive nusset.. Så tror implantatet har hjulpet på ham,
Hilsen Maja
&
Alle totterne