Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

slikker

Startet af tzari, 15. December 2008, kl. 14:57

tzari

Mine ildere har fået en fiks ide om at de er små hunde de slikker mig TIT hver gang de ser bart hud. Har ikke haft ildere der gjorde det før har i oplevet det. Har haft en kysser men det her er alt hud  :love: :love: :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Det gør min Bamse også, jeg synes det er sødt :)
Ildere: Loppen & Bamse

Julie

det gør min fritz også.

Anne

alle mine gør det nr jeg nusser og klør dem i pelsen.. så plejer vi lidt om hinanden :lol:
Puk slikker bare på alt

PiaLyng

Freja slikker også på en så straks man tager hende op.
men hvis hun kan komme til at bide mens hun slikker, så det lige sagen :lol:
for folk reagere jo så sjovt :lol:
synes bare ikke det var specielt sjovt at hun lige nappede mig på brystet 8o|

Peewit

Molly slikker også når man tager hende op, eller når man bare sidder eller ligger i sofaen.
Og ser hun et skindeben så skal der også lige bides lidt.  :fnis: Især i madfars ben, det smager åbenbart bedst.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill

Chucky slikker mig i næsen.

tzari

Mest anvendte sætning når jeg er på wc hjemme er nu : NEJ lad vær at vaske mine tæer Tops  :S :fnis:
De er alle 4 ved at lære at kysse men går langsomt pt træner vi tag godbiden ud af munden på mor UDEN at nappe  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Det kan altså også godt hænge sammen med, at det nu er blevet varmere i vejret, de sveder og vi sveder...og når man sveder udskiller man salt... saltet som de udskiller kan de så, til dels, få igen, ved at slikke os, da vi jo smager salt...

EANCAI

det gør Cai også når jeg nusser ham  :love: