Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

fritte leg

Startet af Robert, 16. Juli 2010, kl. 09:24

Robert

Er det sådan så jers fritter nogen gange også har det med at hoppe rundt som en gal og prøve at se farlig ud i leg? :)

AlisVolatPropiis

Eh ja - det er det de gør  ;) :LOL:

KariN

Ja det er en af de typiske ilder-lege så det er meget normalt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Robert

He he ja kan jo kun gå ud fra det er i leg, specielt når han botter bag efter og når jeg  stadig godt kan tage ham op uden at han forsøger at bide mig. dog er han lidt fræk og bider nogen gange men ja det er jo nok typisk ildere. dog får han aldrig rigtig fat i mig for er ved at kunne mærke på ham om han bare vil slikke mig på hånden eller om han overvejer at bide :) Men han er lidt besværlig at lege med nogen gange. Han kan dog godt lide rør og plastik poser, men for det meste vil han bare undersøge alt ting. Jeg gik en tur på 5 km den anden dag og da vi kom hjem ville han stadig gå mere he he. Jeg har er en rigtig vandre fritte men det er også dejligt nok kan godt lide at komme i skoven og nu har jeg en god undskyldning for at komme mere ud :)

Robert

jeg prøver også at lege lidt med når han gør det og jagter ham med min hånd :)

Charlotte

Det gør de flere gange om dagen når man har flere sammen.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!