Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

sammeførger

Startet af cmkh, 24. Juli 2010, kl. 23:22

cmkh

Hejsa alle

overvejer at andskaffe men en lille ilder pige. Men er der noget jeg skal ha i tankten nå jeg skal fører hinde sammmen, med 2 hannen (på ca. 2 år der er kastareret)

Namilla

Som regel klarer de det hele selv... især hvis det er hvalpe der føres sammen med voksne (fordi hvalpene som regel underkaster sig de voksne). Men selvfølgelig bør man bryde ind, hvis nogen af dem bløder eller angst-pølser ud over det hele. Derudover synes jeg ikke at man bør sætte dem i samme bur, før man er 100 på at de kan sammen, så et lille bur til hvalpen er nok en god ide i starten. De to hanner kan også begynde at slås mere indbyrdes, fordi de måske ændrer rangorden.

Stubba

der kan godt være en kamp. du kan fx se det her link .. jeg er igang med at sætte mine 3 drenge sammen.

http://www.fantasyferrets.com/adfard-f3/sammenforing-af-rofus-og-tello-t665.htm#9007
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cmkh

er det det samme nå det er en lille pige der bliver sat sammen med 2 drange?

cibatuchsi

det er meget forskelligt hvordan de forskellige ildere reager når der kommer en lille ny. nogen tager dem til sig med det samme, andre tager det lidt tid og så er der dem der aldrig vil komme til at lukke andre ind i deres lille gruppe.
du kunne jo prøve at tage dine drenge med ud når du har fundet en pige du gerne vil se på og se hvordan de reager på hende. men du skal dog huske at det ikk er sikkert at det går ligeså godt derhjemme selvom det måske går godt når i er hjemme ved pigen.