Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Daggamle kyllinger.

Startet af Liie, 29. Juli 2010, kl. 21:57

Liie

Har fået nogle til mine totter, og når de er tøet op så lugter de virkelig ikke særlig godt!? Derfor tænkte jeg på om det er normalt!?  :S

Anne

Det synes jeg ikke det er. Jeg har ikke oplevet at dem jeg har givet har lugtet af noget.

NannaMB

Hm vil ikke give mine ildere noget der ikke lugter godt :)

Liie

Oki tak for svar  :) .
Har heller ikke givet dem nogle af dem da jeg ikke var sikker på om de skulle lugte sådan. . 

NannaMB

Okay.
- men det er jo en vuderingssag.

Men hvis de lugter ville jeg ikke give dem.
De skulle gerne dufte af frisk kød.

Anne

Ildere kan godt finde på at spise ådsler i naturen og deres mave kan godt tåle det, men daggamle kyllinger skal ikke lugte og jeg ville nok ikke give dem hvis de gjorde når jeg tøede dem op.

Liie

Ja, og dem vi har de dufter virkelig ikke!  :( .

Anne

måske blommen i maven er rådden. klamt!

Malene

Altså, de dufter jo ikke ligefrem af roser, men hvis de direkte lugter dårligt, så ville jeg heller ikke give dem det.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Jeg synes ikke rigtigt de dufter af noget. Jeg smækker heller ikke næsen ned i dem, men når jeg tør dem op så er de ifølge min opfattelse lugtfri.

NannaMB

Citat fra: Malene Dato 29. Juli 2010, kl. 22:08
Altså, de dufter jo ikke ligefrem af roser, men hvis de direkte lugter dårligt, så ville jeg heller ikke give dem det.

Lige præcis.
Men man kan godt dufte forskel på "frisk" og råden :)

Liie

Vil ikke sige de lugter råden, men en klam lugt har de nu! Så dem for de ikke ;)

Malene

Citat fra: Anne Dato 29. Juli 2010, kl. 22:09
Jeg synes ikke rigtigt de dufter af noget. Jeg smækker heller ikke næsen ned i dem, men når jeg tør dem op så er de ifølge min opfattelse lugtfri.
Jeg tænker måske også på når der er gnasket hul i dem. Jeg husker bare at de lugter lidt anderledes end mus f.eks.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

NannaMB

Det syntes jeg er et fornuftigt valg. :)

Liie

Jamen mine totter har slet ikke fået dem endnu, for så snart de bare var tøet lidt op så begyndte de at lygte  :S Og da jeg ikke var sikker på om det var rigtigt valgte jeg ikke at give dem det.