Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

jeg kører vejle-kalundborg og tilbage igen

Startet af Tendzin, 1. August 2010, kl. 16:01

Tendzin

hejsa jeg skal over til dark crystal og hente en lille frittedreng, så tænkte jeg lige ville poste det herinde, i tilfælde af nogen skulle have transporteret et lille kræ med. alle dyr gælder (krybdyr, pattedyr, hvirvelløse osv), bare de ikke er for store at have med. vil højest bære på 5 kg og det er først til mølle. tager ingen dyr med til dark crystal, pga smittefare (man ved jo aldrig), så dyrene skal kun med enten frem, eller tilbage.

jeg er pensionist, så billeten er billig, men vil da gerne have lidt hjælp til at betale den, men det snakker vi om. stationerne mellem vejle og slagelse, kan jeg samle dyr op/sætte dyr af, men forlader ikke toget, så du må stå klar ved togets indgang (igen detaljer, vi må aftale). mellem slagelse og kalundborg, er det med bus, så der ser jeg helst jeg ikke har for mange dyr med. transportbur må du også selv skaffe.

datoen og tidspunkterne vil komme senere, da vi stadig mangler at aftale en masse, men det er ihvertfald sikkert jeg skal afsted denne måned.

Anne


Tendzin

Citat fra: Anne Dato  1. August 2010, kl. 16:12
Hvem er de du skal hente hos Maria?

det er nogle hvalpe, vi får sendt sammen, fra holland, jeg skal hente.

Anne


Line


Lena og Peter

Citat fra: Line Dato  1. August 2010, kl. 21:03
troede maria havde for mange dyr?

Det var jo derfor hun solgte Ramses og Angel, så hun havde plads til de dyr der skulle komme hjem til hende.

Tendzin

kunne være fedt hvis de små off-topic indlæg blev slettet. det var ikke rigtigt det tråden var om og maria gør mig en stor tjeneste som jeg er rigtig glad for  :)

Line

Jeg har kun plads til tre dyr... hmm... Mazuli ryger sku til salg næste år  :lol:

Dark Crystal

Ih hvor jeg ønsker for jer i snart får jer et LIV. Hold op hvor er i bare ensporet at høre på. Hvis i nu bruger noget af alt den tid på noget mere posetivt end at lange ud efter ander folk og gå op i deres privat liv.. så ville jeres livskvalitet måske give bonus ;)

LordDoom

Citat fra: Line Dato  1. August 2010, kl. 22:28
Jeg har kun plads til tre dyr... hmm... Mazuli ryger sku til salg næste år  :lol:
Det er ikke en salgstråd eller en "dating" tråd :lol: :P

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Tendzin

sådan nogle off-topic indlæg, er altså ikke passende under "Tjenester" jeg prøvede at hjælpe og gøre det lidt nemmere for andre, når nu jeg alligevel skulle afsted, istedet får jeg sat nogen i dårligt lys og det virker til at more en masse.

vil gerne have tråden låst. hvis folk vil have dyr med, må de kontakte mig over pb

Anne

Tendzin: det er ikke dig der får sat nogen i dårligt lys. Den her diskussion kommer op hver eneste gang nogen bare så meget som tænker "Maria", og det er i hvert fald ikke din skyld. Det var rigtigt pænt af dig at du ville gøre andre en tjeneste, og resten er du jo desværre ikke herre over.

AnneME

hvornår skal du afsted? :) og er charlottenlund langt dit sted?