Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hvor mange kan tysk? tysk BARF forum med fritte info

Startet af Fuske, 3. August 2010, kl. 19:01

Fuske

ja jeg faldt lige over den her (og oversætter gerne hvis altså det forum tillader det)

http://dubarfst.eu/forum/board52-dubarfst-frettchen-co/board53-frettchen-co-barfen-einsteiger/3343-zum-einstieg-in-die-frettchenernaehrung/


synes der virker til at ligge enormt megen viden her og vil da granske i det men vilda gerne have en second opinion?

og kunne der være interesse i en oversættelse hvis forum giver lov?
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

mette11

Jeg fatter ikke ret meget tysk, så alt hvad der hedder oversættelse er en god ting for mig!!! Nu har jeg ikke kigget på den side, men vil være meget interesseret i en oversættelse, hvis der er saglige indlæg/artikler skrevet af kompetente mennesker og ikke selvbestaltede eksperter!

AlisVolatPropiis

Det virker faktisk ret fornuftigt :D

Fuske...evt ku vi dele oversættelsen hvis det er... :)

Fuske

har lige meldt mig ind og vil tage kontakt til moderator om vi må oversætte. skal det gøres skal det gøres korrekt :) vil også gerne lige have thumbs up fra malene
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Fuske

Citat fra: mette11 Dato  3. August 2010, kl. 19:04
Jeg fatter ikke ret meget tysk, så alt hvad der hedder oversættelse er en god ting for mig!!! Nu har jeg ikke kigget på den side, men vil være meget interesseret i en oversættelse, hvis der er saglige indlæg/artikler skrevet af kompetente mennesker og ikke selvbestaltede eksperter!

det er et debatforum men fra et barf firma der også udgiver et tysk barf blad. det virker nemt og overskueligt og jeg faldt pladask for  det må jeg erkende
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

mette11

Det lyder da ret godt...men mit tysk er så ringe at jeg ikke engang vil forsøge mig frem og google translate får jeg spat af...men hvis nogen vil oversætte noget, vil jeg være meget tilfreds!

AlisVolatPropiis

Citat fra: Fuske Dato  3. August 2010, kl. 19:08
har lige meldt mig ind og vil tage kontakt til moderator om vi må oversætte. skal det gøres skal det gøres korrekt :) vil også gerne lige have thumbs up fra malene

Seføli :) var bare hvis du ikke gad sidde med det alene til den tid :P

Fuske

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. August 2010, kl. 19:14
Citat fra: Fuske Dato  3. August 2010, kl. 19:08
har lige meldt mig ind og vil tage kontakt til moderator om vi må oversætte. skal det gøres skal det gøres korrekt :) vil også gerne lige have thumbs up fra malene

Seføli :) var bare hvis du ikke gad sidde med det alene til den tid :P

du må skam meeeeget gerne hjælpe hehe to mand er hurtigere end en ;) går lidt mere på jagt der var ikke helt så meget der som jeg havde forventet
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Malene

I må gerne smide det herind, hvis I får lov af forfatteren.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng