Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Alexander 3 år og Quark og en snak om piger og drenge og forskellen til sidst!

Startet af Fuske, 3. August 2010, kl. 21:51

Fuske

Jeg synes lige jeg vil vise at børn og fritter går godt i spænd samt at alexander er en pige  8)

fritte og alexander og tissemænd.wmv
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

cibatuchsi


Fuske

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. August 2010, kl. 22:02
hold da helt *bib* en skøn dreng(pige) du har
hehehe det der pige noget har bare hængt fast den sidste måned og knægten er enormt stædig så selv ikke tørre facts kan overbevise ham  :lol:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

cibatuchsi

Citat fra: Fuske Dato  3. August 2010, kl. 22:04
Citat fra: cibatuchsi Dato  3. August 2010, kl. 22:02
hold da helt *bib* en skøn dreng(pige) du har
hehehe det der pige noget har bare hængt fast den sidste måned og knægten er enormt stædig så selv ikke tørre facts kan overbevise ham  :lol:
utroligt.... syntes det var fedt da han uden at smile da du spørg hvorfor du er en dreng: fordi jeg er en pige... griner
vores unger kommer også tit med nogen gode nogen men der der slår bare alle.....griner

Kristine


Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Fuske

Citat fra: cibatuchsi Dato  3. August 2010, kl. 22:17
Citat fra: Fuske Dato  3. August 2010, kl. 22:04
Citat fra: cibatuchsi Dato  3. August 2010, kl. 22:02
hold da helt *bib* en skøn dreng(pige) du har
hehehe det der pige noget har bare hængt fast den sidste måned og knægten er enormt stædig så selv ikke tørre facts kan overbevise ham  :lol:
utroligt.... syntes det var fedt da han uden at smile da du spørg hvorfor du er en dreng: fordi jeg er en pige... griner
vores unger kommer også tit med nogen gode nogen men der der slår bare alle.....griner

Trust me der er en del flere af den slags ssamaler jeg umådeligt gerne ville have haft påvideo haha han er simpelthen overbevis. og så er der bare ikke noget at stille op mod hans argumentation hehe pt er jeg forresten også hans kæreste og hans bedste ven, med mindre altså jeg siger nej til mælk eller saft så degraderes jeg og er ikke længere bedstevennen...men gud nåde og trøste mig hvis jeg ssiger han ikke er min bedste ven.. det kan hans lille hjerte slet ikke klare


ja de er skisme sjove i den alder ;)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Fuske

Båt båt fra Janni og Quark og Frida