Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gravning af hul

Startet af FerretParadise, 7. August 2010, kl. 11:16

FerretParadise

Jeg har lige været ude og gå en dejlig tur med Navi.
Vi kom forbi en stor jordbunke, jeg tror det har været noget jord der er blevet læsset af en lastbil engang.
Så begyndte Navi at grave et hul, og det var jo meget spændende, hun gravede og gravede, og gjorde det i rigtig lang tid.
Jeg opdagede så, at hun ikke bare lavede et hul, men en grav, altså en som hun vild tilstand måske kunne ha boet i. Hun gjorde det sådan, at hun i starten gravede nedad, og så opad, og deroppe, altså inde i jorden, må hun ha lavet et hulrum. Ihvertfald var det hulrum så stort, at hun kunne vende inde i det.
Lige den måde at grave en grav på, synes jeg er mægtig smart, for det danner jo en vandlås, så hulrummet derinde aldrig ville blive oversvømmet.
Jeg synes egentlig at dette er meget logisk at gøre, men jeg har bare aldrig tænkt over det før nu. ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHAHA men se där... Navi är ju inte så dum alltså :D

Anne

Men ildere kan nu vende på ingen plads. Det er ellers meget smart af hende at tage højde for vandet.

mette11

Ja hun er da en kvik pige... :)

Mine elsker også at grave, men jeg er så kedelig at jeg ikke tillader så lange gange at jeg ikke kan få fat i dem igen!! Det er simpelthen for upraktisk...Kan tydeligt huske Saras ildere som "blev væk" ude i min løbegård, fordi de gemte sig i en hule der var gravet...

FerretParadise

Jeg tillod det også kun fordi det var i en gammel stor jordbunke, som lå ovenpå asfalt, og jeg kunne gå rundt om den, så hun kunne ikke sådan blive væk.
Ann Hillerslev.

Snabeldyr

de er ikke så dumme som de nogen gange lade en tro de ildere
Stealing our hearts, then our sanity

Eliza

Uh Ann jeg glæder mig til at se hva dine monster ildere ellers kan finde på af kloge ting  :dans: ;)
(min bliver så stor og tung i numsen at han ikke kan en masse, har han lovet)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

NannaMB

Har jeg egentligt også lagt mærke til Ego gør. :)

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato  8. August 2010, kl. 14:18
Uh Ann jeg glæder mig til at se hva dine monster ildere ellers kan finde på af kloge ting  :dans: ;)
(min bliver så stor og tung i numsen at han ikke kan en masse, har han lovet)
Hvis mine bliver så kloge, at de kan lave masser af ballade, så må brormand komme her i lære. ;)
Ann Hillerslev.

Eliza

Er sikker på han MEGET gerne vil komme i lære, men er ikke så sikker på jeg vil ha det  :o Synes han er terrorist nok i forvejen  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.