Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

I en god sags tjeneste!

Startet af Shamua, 13. August 2010, kl. 02:57

Shamua

Vil du gøre en en gerning?

På mit arbejde er vi i gang med at samle de der dimser der sidder på dåser ind. De der bruges til at åbne dåserne med. Her er lige et billede af dem:



De bliver samlet sammen og sendt til Indien, hvor de vil blive smeltet om til proteser, til de der mangler dem. Alt sammen bliver gjort gratis i en god gerning.

Så vil du være med?

Hvis du vil kan de tages med til Cille's træf eller til VIF. Hvis du har lyst må du også gerne sende dem til mig og så sørger jeg for at de falder i rette hænder. Så skal du bare skrive en personlig besked og så får du min adresse.

Håber du/I vil hjælpe :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Rigtig god idé Jeg samler til en anden.

cibatuchsi

og vi har næsten lige smidt en hel spand ud :(
ham vi samlede til er ikk længere i vores bekendtskab så drønede dem desværre ud :(

Shamua

Sølvsten: Super godt :D

Daisy: Okay surt :(.. Men i må godt begynde forfra hvis i har lyst :D

Vh. Marianne

KariN

Vi har lige fået sodavand fra tyskland af, så jeg indfører da straks at alle de dimser skal samles sammen :D Jeg tager dem med på VIF
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

Citat fra: Shamua Dato 13. August 2010, kl. 18:34
Sølvsten: Super godt :D

Daisy: Okay surt :(.. Men i må godt begynde forfra hvis i har lyst :D
begynder vi at køre til tyskland efter sodavand igen skal jeg nok huske det

Shamua

KariN: Skide godt :D.. Tusind tak

Og til dig Daisy.. :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg skal nok se at få samlet lidt! vi drikker tit dåseting herhjemme så mon ikke jeg kan nå at få samlet lidt til VIF

Shamua

Citat fra: A_M_T Dato 14. August 2010, kl. 10:24
Jeg skal nok se at få samlet lidt! vi drikker tit dåseting herhjemme så mon ikke jeg kan nå at få samlet lidt til VIF

TAK :D.


Vh. Marianne

Julie

Super idé. Jeg skal se om jeg husker nogle til Cilles træf

Anne

Jeg vil da prøve at samle, men jeg tror ikke det bliver vildt meget herfra. Men lidt har vel også ret.

Shamua

Citat fra: Anne Dato 15. August 2010, kl. 22:45
Jeg vil da prøve at samle, men jeg tror ikke det bliver vildt meget herfra. Men lidt har vel også ret.

Tak - Lidt er meget ;)

Vh. Marianne

KariN

Samler du stadig de dimser?

Jeg havde dem med på VIF men jeg nåede aldrig at finde dig :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

SilverDragon

På mit praktik sted i en SFO samler vi også alle sammen, både børn og voksne..

Anne

kan du stadig nå at få dem på julefritevitten marianne?