Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

I en god sags tjeneste!

Startet af Shamua, 13. August 2010, kl. 02:57

KariN

Citat fra: Shamua Dato 14. Januar 2011, kl. 18:19
Okay fedt nok :D

Jeg skal nok også prøve at opsøge dig så, jeg har en idé om hvem du er.. Ellers så bare led efter Petra, hun ved hvem jeg er :P Haha



Super, jeg ved hvem Petra er :D så det skal vi nok finde ud af :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Shamua

Ja :)

Bliver ved indtil jeg får besked om at det ikke er der mere :P hehe

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ihh skulel jeg ha vidst.. så kunne jeg ha samle mange.. hehe nå ser hvad jeg har du kan få til DIU!

Anne

jeg har stadig nogle liggende som jeg glemte på de sidste udstillinger. Jeg lover ikke at huske dem til diu, for har mega stress travlt, men ellers så må vi lige lave et eller andet en dag, marianne, så kan du få dem.

Shamua

Citat fra: Anne Dato 14. Januar 2011, kl. 20:31
jeg har stadig nogle liggende som jeg glemte på de sidste udstillinger. Jeg lover ikke at huske dem til diu, for har mega stress travlt, men ellers så må vi lige lave et eller andet en dag, marianne, så kan du få dem.
Helt iorden :)

Vh. Marianne

PiaLyng

Min lillebror har samlet mange ind til dig :D!

Lena og Peter

Citat fra: KariN Dato 14. Januar 2011, kl. 20:09
Citat fra: Shamua Dato 14. Januar 2011, kl. 18:19
Okay fedt nok :D

Jeg skal nok også prøve at opsøge dig så, jeg har en idé om hvem du er.. Ellers så bare led efter Petra, hun ved hvem jeg er :P Haha



Super, jeg ved hvem Petra er :D så det skal vi nok finde ud af :)

Ja.. Petra kan går og samle dem ind på DIU... Det vil hun gerne... :dans:

katja74

Det var en go idè  :)

Vi drikker MEGET sjældent noget fra dåser... så det vil nok ik gøre den store forskel, at få fra os  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos