Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

bider konstant

Startet af Enoch, 16. August 2010, kl. 18:13

Robert

Når dyrene gør sådan mod hinanden begynde de jo heller ikke at se hinanden som onde. Om det betyder stop eller skrid. Vil den jo stadig opfatte at det er forkert at bide hårdt fat. Man kan godt lære dem at de skal bide mere forsigtig i leg hvis man bruger hænderne.

Robert

Altså nu snakker jeg så bare ud fra hvad jeg ind til videre selv har oplevet og læst. Men jeg har også kun haft en ildere i lidt over 3 måneder nu og skal også danne mig mere efaring :). Og hvis det du skriver virker for hende er det jo også godt og så syntes jeg hun skal prøve det. Men hvis der er gået et par måneder og det slet ikke virker og man er på grænsen til at villle give den op. Så syntes jeg nu man lige skal give det en chance og se om det jeg har læst virker. Jeg har ikke skulle skælde buster ud i et godt styk tid nu han bider slet ikke hårdt mere, han tager kun lidt fat i leg lige som en hund. Han har lært hvor grænsen går. Nu skal det så også siges at han er blevet kastrert og det har også hjolpet rigtig meget nu.

Men syntes da det er fint hun prøver det i siger og vil jeg nok også selv hvis jeg får en hvalp en dag. Men hvis det ikke virker vil jeg jo nok begynde at prøve det jeg har læst.

Den Bog jeg har læst er fra 2007 så den er ikke meget gammel.

Sølvsten

Jeg bor i Jonstrup/Ballerup og du er også velkommen her.

Enoch


lille_jill

hov, jeg glemte helt at svare. Jeg er her til lørdag formiddag, så jeg vil gerne komme forbi imorgen eller fredag, hvis du har tid og lyst?