Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ilder Prøvning

Startet af Kleopatra, 20. August 2010, kl. 01:16

Kleopatra

Hei alle sammen

Jeg vil rigtig gerne have en ilder, men jeg har aldrig prøvet at have en..
Så.. Ved ikke om man kan spørge om sådan noget.. men.

Er der nogle jeg eventuelt kan besøge og lade mig komme deres ildere nærmere? <3
Bare en enkelt time eller to, hvor jeg kan lege med de små elskninger og afprøve kemien?

Jeg bor i holbæk, men er tit i Taastrup..
Så gerne nær disse områder, hvis muligt. ^^

Hilsen MIG
Skriv gerne hvis i har andre forslag, nu afprøver jeg jo kun en ide xD


cibatuchsi

kommer du nogensinde op længere nordpå er du velkommen forbi os i frederiksværk.  ellers ved jeg der er flere i tåstrup/roskilde området der nok gerne ville ha besøg ;)

Malene

Det er en rigtig god idé at besøge nogen med ildere inden :D
Der skal sikkert nok være nogen i nærheden der vil have dig på besøg, men ellers er du velkommen her i Albertslund ved mig og mine to drenge :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Og skulle du komme til København, så er du også meget velkommen her hos mig og mine 6 ildere. ;)
Ann Hillerslev.

mette11

Jeg har fire møgkræ og bor lige ved Høje Taaastrup st. Her er du velkommen en tur...hvis du er heldig, så kommer der flere ildere på besøg samme dag (det sker jævnligt at vi har ildere på besøg nemlig). Mine dyr er ikke altid de mest eksemplariske, men 3 ud af 4 plejer ikke at bide fremmede!!  :-$

Sølvsten

Du er også velkommen i Ballerup

Kleopatra

Ej hvor lækkert at folk svare så hurtigt og er så åbne for forslaget ^^

Tror jeg har fundet to huse jeg skal ransage for ildere, eventuelt stjæle nogle med hjem.. <3
Tak for at i ville indbyde mig alle sammen.. kunne være jeg tog imod jeres tilbud efter de første besøg, hvis jeg ikke kan få nok af ilderen xD

- Kleo

Barky

Jeg er ind i mellem hos Mette11... *G*

Men svinger du forbi Valby, så er her også 2 ilderpiger som kan lide gæster... De er altid søde.. :) Napper kun lidt under leg...
Bla bla bla.... Hilsen Julia