Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Bidetræning uden nakketag?

Startet af lille_jill, 22. September 2010, kl. 21:41

Splash

Smiler, ja det sandt, synes bare ikke min gamle brutus var sådan en lømmel eller Luna men hva må jo bare aflede hans opmærksomhed som altid, kunne bare være fedt at have fødderne nede mens man surfer net eller ser film uden at være nervøs for et attack fra under sofaen  :lol: han er sgu dejlig..  8) Måske en ven kunne få ham på andre tanker, synes bare det er så bøvlet at have to med rundt, på tur osv.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Splash Dato 10. Oktober 2010, kl. 19:40
Smiler, ja det sandt, synes bare ikke min gamle brutus var sådan en lømmel eller Luna men hva må jo bare aflede hans opmærksomhed som altid, kunne bare være fedt at have fødderne nede mens man surfer net eller ser film uden at være nervøs for et attack fra under sofaen  :lol: han er sgu dejlig..  8) Måske en ven kunne få ham på andre tanker, synes bare det er så bøvlet at have to med rundt, på tur osv.
Tror helt sikkert det vil gavne ham at ha en kammerart at slåslege lidt med i stedet for dine tær.! måske kan du lav eplaydates med nogle i deit område så han kan "krudte" lidt af...

Splash

Det var da e alletiders ide  8) er der et sted herinde hvor man arrangere den slags ?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Splash Dato 11. Oktober 2010, kl. 18:02
Det var da e alletiders ide  8) er der et sted herinde hvor man arrangere den slags ?
Der er et punkt der hedder "Træf"

Robert

Buster er sød til at behandle mine føder på samme måde som mine fingere. :)

Oy

Ignorere dem... Mine bider ikke længere =) Det var dog en kamp at få Fox til at stoppe, dengang jeg fik ham (Han var knap et år da jeg fik ham, og slet ikke håndteret...) Men det gik, helt uden nakketag eller skæld ud =)

lille_jill

Det går også meget bedre med Amina nu :) Hun har en svaghed for at bide mig i halsen eller kinden når vi er på gåtur og så kan hun godt lide at sidde og nappe/slikke på ens fingre, men ellers er hun sgu sød nok :)

KariN

Citat fra: Oy Dato 19. November 2010, kl. 19:38
Ignorere dem... Mine bider ikke længere =) Det var dog en kamp at få Fox til at stoppe, dengang jeg fik ham (Han var knap et år da jeg fik ham, og slet ikke håndteret...) Men det gik, helt uden nakketag eller skæld ud =)

Gid hans bror var ligeså nem ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3