Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nogen i Randers???

Startet af Sisser, 24. September 2010, kl. 08:53

Sisser


Nogen i eller omkring Randers, der kan hjælpe mig med noget bidetræning - Synes virkelig det er svært med Sindy - Hun vil rigtig gerne snakke med os og er super glad og legesyg og det er også rigtig godt.. Men hun bider - Og jeg har så svært ved det der bidetræning - Så tænkte på om der ikke var en erfaren ilderejer, der kunne hjælpe mig lidt..
Lige nu undgår jeg fuldstændig situationer, hvor hun kan bide mig - og hvis hun så gør det, går jeg sådan lidt i panik og skynder mig, at sætte hende ind i buret..
Tror jeg har brug for en erfaren ilder ejer, til lige at vise mig hvordan jeg kan håndtere hende når hun gør det..

Anyone?
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Anne

jeg bor ikke i Randers, men i Aalborg. Du skal være velkommen med hende her (hvis du kan overleve vores gigantiske flytterod :P), selv om det selvfølgelig ville være mere optimalt med en tættere på dig. Cille bor tæt på Randers, men jeg ved ikke om hun har tid eller milighed for at tage ud og hjælpe dig. Der er vist noget med at Bawa flytter til Randers også (tror jeg), men som sagt er i velkomne her til en snak om ildere, opdragelse og hvad der ellers melder sig på banen.

Sisser


Jeg kunne måske godt være intersseret i at komme forbi en dag :)
Men hvis jeg skal ha Sindragosa med skal hun lige vaccineres først.. :)
Og flytterod er no prob for mig ;)

Men ser lige på det - Hun skal vaccineres i næste uge , er det noget med, at det først virker efter 14 dage, eller hvordan er det?
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Anne

Ja det er det. Men hun behøver jo ikke komme i kontakt med mine hvis det er.

Sisser


Det er self rigtigt :)
Må lige se på det 
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Cille

Det er shamua = Marianne der flyttet til Randers.
Men ja jeg bor da også ok tæt på,og hvis du frisk kan du jo komme til mit træf,og møde flere fra Randers (AC, Lone,Rene,Joan og så Marianne)

Lidt off topic ang vac.
Har du bestilt tid og hvor henne?
For vi er en flok der skal have vac fredag d. 8 på Randers Dyrhospital http://www.randersdyrehospital.dk/ og det er pænt billigt,så du kunne jo følges med os....jo flere vi er jo billigere bliver det :D

Her er min msn adr. hannecilleborg@hotmail.com

Anne

Ih jeg tænker altid bawa er marianne, men det er jo anja der er bawa :P

Shamua

Det er mig der er marianne :P Anne altså...  :fnis:

Jeg kan da godt komme forbi og hjælpe dig, vi kan bare finde en dag. Du kan jo lige skrive en pm til mig, og fortælle hvor du bor. Jeg bor selv på fabersvej :) Jeg har tid på søndag ?

Vh. Marianne

Sisser


Cille og Marianne - Har sendt pm til jer...
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten