Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Blodsprængte øre :S

Startet af Selina, 25. Oktober 2010, kl. 21:09

Selina

Mine basser har fået en mærkelig vane med at ligge og sutte på hinandens øre mens de sover. indtil nu har jeg bare sys det var super sødt.
problemet er nu at Sica idag kom ud med et helt rødt og blodsprængt ære, kan dette være farligt? og hvis det er, hvordan stopper jeg det så?

Amazing Ferret

Normalt holder det op igen. Det er pga tryghed de gør det

Selina

altså fordi de er trygge, eller fordi de mangler tryghed? :)

SilverDragon

Vores Alonso gjorde det da han var lille, og vi mente det var fordi han savnede sin mor og samtidig var blevet taget for tidligt fra hende.
Så det har nok noget med tryghed at gøre. Vi prøvede at smøre en masse forskelligt på Sato's øre for at Alonso skulle holde op, men det hjalp ikke.
Da han blev ældre holdt han op.

Selina

okay, synes bare det er lidt underligt, for de alle 3 er 7 måneder, og har haft dem langtid nu, det er ikke fordi de lige er kommet her hjem.
har haft wesley og balder siden de var 15 uger, og sica har jeg haft i halvanden måned.
men jeg passede en lille han på 4 måneder, han suttede på øre, og nu gør de alle sammen det ???

Selina

ov det skal lige siges, at inden de suttede på sica, suttede de på hjørnerne i et meget blødt tæppe vi har liggende i sofaen, det kunne de godt få tiden til at gå med mange gange om dagen.

AnneME


Bea

Skal mye til at det er farlig med et blodsprengt øre. Blir vel omtrent som et sugemerke! ;) Syns det høres utrolig søtt ut! :) :) Koser seg sikkert kjempemasse! :)

Shamua

Jeg har også haft en ilder med et sugemærke på øret fordi en af drengene blev ved med at sutte øre  :fnis:

Vh. Marianne