Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ferrets for Dummies?

Startet af Eliza, 1. November 2010, kl. 12:37

Eliza

Jeg var på biblioteket for et par dage siden, men der fik jeg at vide at man slet ikke kan låne den der. Synes det kunne være spændende at se hvad der stod i den.

Er der en af jer der har den og må jeg så låne den?

Jeg kommer jo til VIF så jeg kunne få den der og jeg ville kunne aflevere den igen på julefrittevitten evt? hvis det er af en på sjælland kan jeg godt aflevere den privat, hvis personen ikke kommer til julefrittevitten.

Ville blive rigtig glad hvis jeg måtte låne den..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

#1
Du må gerne låne min :)

Jeg kommer på begge udstillinger (og ja bor i Rødovre som dig selv så aflevering kan vi altid finde ud af)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Super dejligt  :)

Hvis du vil tage den med på VIF ville det være perfekt ? :) Tusind Tak..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Jamen det gør jeg bare :)

Det er da så lidt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

jeg kan heller ikke finde den på bibliotek.dk det var egentlig ret underligt

Eliza

biblotikaren sagde at det var fordi den slet ikke fandtes i deres system i hele landet, så den kan bare ikke lånes.. Hun mente at det var fordi den slags bog ikke ville blive udlånt når den er på engelsk for det er målgruppen ikke til.
Det er efterhånden også nogle år siden den kom så den er ikke let at købe, hvis man ikke bestiller den hjem fra USA.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Peewit

Jeg har den også... Har købt min på amazon.uk og den var egentlig ikke ret dyr.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3




Eliza

Tak men ville nu stadig helst have den i hånden og læse, for min computer er ret skod..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets


Eliza

Tak sara.. Må indrømme at jeg ikke rigtig gider at købe den, men det kan være der er andre der vil og så er det jo lidt lettere det er fra dk  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.