Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

skotske dommere? hvordan er de

Startet af tzari, 10. November 2010, kl. 19:17

tzari

Ser DIU har skotske dommere. Hvordan er de.
Skal ilderen være vasket og kort klippede negle? Skal ilderen være så mørk som mulligt som ved engelske dommere eller kikker de på selve farven i bedømmelse.
Skal ilderen helst være halvsovende når de får den ind eller lys vågen.

Fortæl fortæl er nyyyyyys  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Barky

Tja.... Ilderne skal være Maleika, Zallie (og dengang Alma)

De vandt 1plads, 2plads og 1plads. Hahah!! Det er mit bud.. Aner ikke hvordan pigerne så ud dengang. De var blevet sendt med Ann til Norge.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne

Nej det vil de da ikke Ann. Kan du ikke huske at vi panikklippede neglene fordi vi pludselig fandt ud af at de gav psyko meget træk for for lange negle? Og at de 3 af Julias der vandt alle havde nyklippede negle da de kom ind til dommerne.

My vandt også en førstplads med kommentaren at det var dejligt at se en neutraliseret tæve med så god muskulatur, det var den fedeste kommentar jeg nogensinde har fået.

De trak ret meget på knækkede tænder på ungdyr. Det er lige hvad jeg husker

FerretParadise

Ja ok, ikke lange som på vif, men længere end tyskerene vil ha dem. :lol:
En mellemting vel...

Hva de kan li af farver, det aner jeg ikke noget om.
Ann Hillerslev.

Anne

Det er vel også ligemeget med hvad farve de foretrækker, der er vel ikke nogen herinde der farver sine ildere for at få dem til at passe ind i dommernes smag

tzari

#6
Sikker? ... har da blå og sort farveshampoo til kattene jeg kan bruge. Hvem kan stå for en lys standard i blå toner  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Jeg tror ikke de foretrækker blå ildere, men man ved selvfølgelig aldrig!

FerretParadise

Rottehaler måske.. Eller fletninger. :lol:
Ann Hillerslev.

tzari

Hey det er da unikt  :lol: Har faktisk ikke prøvet farve shampoo på andre end dem der havde rigtig farve så ved ikke om det giver mere end glans og vil ikke lade idlerne være forsøgs kaniner  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Barky

Men de kan lide chokolade ildere!!! :D Maleika vandt også bedst i andre farver. Og de tog vist nogen billeder af hende, altså dommerne... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Citat fra: Barky Dato 10. November 2010, kl. 20:35
Men de kan lide chokolade ildere!!! :D Maleika vandt også bedst i andre farver. Og de tog vist nogen billeder af hende, altså dommerne... *G*

Det er jeg glad for at høre  :fnis:

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato 10. November 2010, kl. 21:23
Citat fra: Barky Dato 10. November 2010, kl. 20:35
Men de kan lide chokolade ildere!!! :D Maleika vandt også bedst i andre farver. Og de tog vist nogen billeder af hende, altså dommerne... *G*

Det er jeg glad for at høre  :fnis:

Ja så skal Yabba jo bare vinde på frittevitten, så er den næsten hjemme  :lol:

Vh. Marianne

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato 10. November 2010, kl. 19:55
Det er vel også ligemeget med hvad farve de foretrækker, der er vel ikke nogen herinde der farver sine ildere for at få dem til at passe ind i dommernes smag

HA HA HA

KariN

Citat fra: Anne Dato 10. November 2010, kl. 19:55
Det er vel også ligemeget med hvad farve de foretrækker, der er vel ikke nogen herinde der farver sine ildere for at få dem til at passe ind i dommernes smag

Jeg havde ellers lige tænkt mig at bruge den grønne frugtfarve herhjemme på Nano og så stille ham i andre farver og se hvad de siger til en grøn ilder med røde øjne *G*G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3