Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min dumme lille dreng

Startet af cmkh, 14. November 2010, kl. 15:50

cmkh

Hejsa alle..
har et lille problem med min sirius, han er begøndt at skide i ders sove hjørne, så satte jeg en barke derover så skider han bare hved side af den, han gider helder ikke bruge den gamle.. Hvad kan jeg gøre hved det.
Håber der er nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre...

SilverDragon

Du skal måske begynde forfra på bakketræning..
Ved ikke lige hvad der kan have gjort at han er holdt op med at bruge bakken

cmkh

syntes også jeg har prøvet med syntes bare ikke det hjælper har prøvet i over en uge nu

Julie Stuhr

Skider han ovenpå tæpperne?

cmkh

Citat fra: Julie Stuhr Dato 14. November 2010, kl. 18:46
Skider han ovenpå tæpperne?

Jo det er på tæpperne han skider og syntes det er underligt

Eliza

Min dreng som blev syg, besluttede sig en dag for at han ikke behøvede en bakke mere men bare kunne skide lige hvor det passede ham.. han havde en stor knude ved tarmen. Hvordan er hans afføring? og hvor gammel er han? for en teenager kan jo godt komme til at glemme sådan nogle ting. Hvad vasker du af i?
Men min ene pige fandt hurtigt ud af at det jo faktisk var lettere at gøre som ham, så nu hvor han ikke er her mere så gør hun det stadig mere eller mindre hvor det passer hende når jeg altså ikke er der, for hun kan godt huske at bruge bakken stort set alle de gange jeg ser hende  :@
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cmkh

Hans afføring se helt normal ud. og han er lidt over 2 år. jeg ders tæpper bliver vasket unden vaskemiddel, men han gjorde det i de gamle man de har fået helt nye tæpper og dem gære han dem også i.

Eliza

Hvad hvis du lægger mad der hvor han plejer at gøre det?

Har du skiftet fyld til bakken? eller fået ny bakke? Måske en større bakke ville hjælpe (de ka godt få skøre ideer)

Jeg vil også meget gerne vide hvis nogle har et andet forslag til hvordan man undgår de skider på tæpperne  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cmkh

Citat fra: Eliza Dato 14. November 2010, kl. 19:44
Hvad hvis du lægger mad der hvor han plejer at gøre det?

Har du skiftet fyld til bakken? eller fået ny bakke? Måske en større bakke ville hjælpe (de ka godt få skøre ideer)

Jeg vil også meget gerne vide hvis nogle har et andet forslag til hvordan man undgår de skider på tæpperne  :)

de har helt nyt grus i der bakke og det er det samme som de altid har fået, og samme bakke som jeg harde siden jeg fik dem
kunne måske godt prøve en støre bakke

Eliza

Jeg ville nok prøve en større bakke, evt nyt grus/træpiller/krystalgrus..
Hvor gammel er det han er? for det kan jo godt have noget med det at gøre.. men jeg synes at når de nogle gange får en "god" ide så er det ikke så let at få dem til at glemme den igen- desværre  :@

Det ka også være at du skal lade en pølse ligge i bakken så han kan lugte det er der han skal gøre det og så tror jeg at bakketræning ikke vil skade noget..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cmkh

HMM... han er sku skør den tosse... nu da jeg kom hjem fra arbejde igå og idag harde han brugt bakken og ikke lavet på tæpperne, hved ikke hvorfor han lige harde den ide med at skide hved siden af :S nogen af jer der kan fortælde hvorfor de kan finde på det

Eliza

Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvorfor de er sådan, men synes det er noget ildere generelt er gode til, altså at få en rigtig belastende ide, nogle gange glemmer de den hurtigt igen men andre gange hænger den ved..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.