Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hårtørrer, blender og støvsuger....!

Startet af Peewit, 15. Januar 2009, kl. 14:13

Peewit

Hvordan har jeres dyr det med disse tre ting?

Min pige er mega bange for støvsugeren.
Men hårtørren elsker hun, jeg plejer at blæse lidt på hende når jeg tørrer hår og det får hende til at gå helt i selvsving og båtte og lege. Hun bliver af en eller anden mystisk grund også totalt legesyg når jeg bruger min blender, og kan simpelthen ikke regne ud hvorfor. den larmer jo meget mere end støvsugeren.. Men sjovt det er det nu..  :lol:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie Stuhr

Mine piger er ikke bange for støvsugeren, de angriber den bare for sjov :)
Jeg ved ikke med hårtørrer og blender.

SaraJ

Mine drenge angriber støvsugeren og flygter. Føntørreren vil de meget gerne op til. Blender er ikke afprøvet.

Lea

Sofus er så lige glad med min støvsuger han glor bare op på mig "øhh vil du noget" haha (:

og når jeg laver mad ang køkkenmaskiner så smider han bare sin fede mave oven på mine fødder og kigger op på mig "Jeg vil også være med" haha (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

lille_jill


Eliza

Mine er alle glade for støvsugeren og det er mega irriterende for det kan jo gå galt hvis de bliver suget ind i den.. Havde så en dreng der var panisk for den og gemte sig så langt væk han kunne.

Hårtørre synes de var sjov og spændende for den var jo dejlig varm.

Blenderen er de ret så ligeglade med..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Selina

Wesley er panisk over for støvsugeren, men det var han sjovt nok ikke hjemme hos hans opdrætter, albert, mojuto og balder synes støvsugeren er sjov , og hopper rundt og leger fanger med den :)

Blenderen er de faktisk ligeglade med, jeg tror jeg er mere bange for at de skal blive bange end de er :P

Hårtørren det ved jeg faktisk ikke, albert elsker at bide i ledningen når mor ikke lige ser det. ellers ved jeg faktisk ikke, har ikke prøvet at blæse på dem , måske man skulle prøve ;)

Lenac

Mine er i deres bur når jeg støvsuger, men de virker ret nysgerrige med hvad det er for en larmende ting, når der sker ting i køkkenet er de der med det samme og vil være med til alt hvad der foregår derude. Hårtørern bruger jeg kun på badeværelset og der må de ikke komme ug for de kan komme i vores afløb derude, så ved ikke hvordan de reagerer på den...
xoxo Malene <3

lille_jill

Mine bliver også altid lukket inde (så dog i kasse, da jeg intet bur har) når jeg støvsuger. Chucky er bange for støvsugere, men ligeglade med blendere. Ejer ikke en hårtørrer, så det ved jeg ikke med.
Amina var bange for alle høje lyde da jeg fik hende, men tror at det er blevet bedre nu.

Katrine

Støvsuger, har de intet imod, de gider ikke engang flytte sig, hårtøre og blender bruger jeg ikke
Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse