Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

er sneen og vejret for koldt til mine basser?

Startet af englefugl, 26. November 2010, kl. 16:04

englefugl

For et par dage siden tog vi mickey og mallory med ud i sneen. Først stak de hovedet ned i den og så ud til at hygge sig meget godt :) men så lige pludselig begyndte de at ryste meget og virke meget utilfredse  :( Og så søgte de begge to hen under et træ og stod næsten stille hele tiden og rystede, Og da jeg så ville tage mickey op virkede han rigtig mopset og så sur ud på sådan en måde: "Det var da på tide at du tog mig op mor, jeg er ved at fryse ihjel"  :lol: Men så tænkte jeg at det måske bare var alt for koldt for dem at gå tur nu, fordi at de er vant til at være inde i en lejlighed. For de virkede ikke super glade for det :( men er det for koldt for ildere at være ude nu hvis de ikke er blevet vænnet til temperaturen gradvist? Eller kan mine bare ikke lide sne? ;)

Katrine

du kan godt tage dem ud, men ikke så længe af gange, når de begynder at fryse vil jeg mene at du bør tage dem ind igen (det gør jeg)
Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill

Jeg er ude med mine hver dag og har været det i en måneds tid snart, så tror måske bare at de har vænnet sig til det. Chucky vil også helst bare sidde inden under jakken og nyde udsigten, men Amina pløjer bare gennem snedriver som er dobbelt så høje som hende selv :)

Eliza

Nogle kan bedre lide sne end andre.. Små ture er nok fint nok og så ta dem op hvis det ser ud som om de fryser. Min ene pige vil op en del flere gange end normalt når det er så koldt, men når hun lige har fået varmen så vil hun bestemt ned igen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Rokkie

Samme her, Smilla er ikke vild med sne, hvorimod Bailey tæsker lige ind i alt hvad han finder.

Det skal dog siges at jeg ikke har snor til dem begge, så de kommer ud på altanen og hygger  ;)

englefugl

okay så må vi bare prøve igen og se hvad der sker :D

Eliza

De får jo også stadig en masse ud af det selvom de sidder under jakken og kun kigger ud og måske er meget lidt nede..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.