Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ros :)

Startet af Emmadyhr, 16. Januar 2009, kl. 08:19

Emmadyhr

Hejsa :)

Jeg syndes bare jeg lige vil give alle som har gjort det her forum til et af de bedste forums ,efter min mening, vi har..
Jeg er glad for at gå herind hver dag og syndes bestemt at det er flot den måde folk taler til hinanden herinde,.jeg syndes det er det hyggeligste forum vi har og det er altid rat at kommer herind og snakke med folk..En stor Ros til Marlen for det store arbejde du ligger i det her forum. Det er det der gør det er så hyggeligt.
Jeg er glad for vi har et forum som det her..

Hilsen Emmadyhr :)

Metnil

Jeg kunne ikke være mere enig Maria!

Synes der er skønt her!! :D

Keep up the good work! ;)

PiaLyng

Jeg synes vi alle skal have stor tak, især Malene og hendes "hjælpere" som holder øje med os :fnis:
Synes det fedt at vi har chat herinde og at stemningen er meget stille og rolig :D

tzari

Ej hvor er det dejligt at høre i kan lide forummet :D :dans:
Tak for det  :kram: så skal vi bare have folk i gang med at bruge chatten noget mere  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla

Iih, tak! det er rigtig rart at høre!  <3

Julie

det er da mega lækkert at I synes om det, mange tak for det :D

Malene

Tak for rosen :D Det er altid rart med positive tilbagemeldinger :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Hej allesammen

Vil bare lige sige at jeg er glad for at have fundet dette forum, det bedste efter min mening.

Jeg elsker at man kan spørge om alt, og få hurtigt og godt svar tilbage.

Ros til alle herfra :)

Vh. Marianne

Julie