Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Huggie seng

Startet af LUX, 20. Februar 2011, kl. 16:15

LUX


En lille smart seng vi lavede for et lille stykke tid siden.
Ud over selv at kunne vælge farver, kan du nu også vælge om der skal være knitre lyd i bunden (noget ildere kan gå helt amok over)

Fra 119,- inkl forsendelse!
Klik på billedet for at se mere
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

Sølvsten

Uh den ser hyggelig ud!!!

Lenac

nice, mine kunne godt snart trænge til en ny ekstra seng og så virker en knirke seng som det perfekte valg  :)
xoxo Malene <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Den er sku ret sød.. Men tænker lidt omalt fyldet ikke klumper sammen indeni den når den blir vasket? Det gør det i hvert fald  på mine senge hvis ikke jeg syer med dobbeltrine så fyldet har mindre plads til at klumpe rund på!

LUX

Testede dem i vasken her i weekenden, og du har ret. De klare det ikke alt for godt.. lavede et par stykker for at se hvordan de klarede det, og det virker til at jo mere "proppet" de er jo mere fast sider fyldet..
Men gennerelt anbefaler vi håndvask, eller en meget blid uldvask. og lad den stå til at tørre..
Man kan jo egentligt altid nulre fyldet på plads igen :)
Overraskende nok klarede knitrefolien sig ret godt!

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 21. Februar 2011, kl. 15:22
Den er sku ret sød.. Men tænker lidt omalt fyldet ikke klumper sammen indeni den når den blir vasket? Det gør det i hvert fald  på mine senge hvis ikke jeg syer med dobbeltrine så fyldet har mindre plads til at klumpe rund på!
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#5
Citat fra: LUX Dato 21. Februar 2011, kl. 21:40
Testede dem i vasken her i weekenden, og du har ret. De klare det ikke alt for godt.. lavede et par stykker for at se hvordan de klarede det, og det virker til at jo mere "proppet" de er jo mere fast sider fyldet..
Men gennerelt anbefaler vi håndvask, eller en meget blid uldvask. og lad den stå til at tørre..
Man kan jo egentligt altid nulre fyldet på plads igen :)
Overraskende nok klarede knitrefolien sig ret godt!

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 21. Februar 2011, kl. 15:22
Den er sku ret sød.. Men tænker lidt omalt fyldet ikke klumper sammen indeni den når den blir vasket? Det gør det i hvert fald  på mine senge hvis ikke jeg syer med dobbeltrine så fyldet har mindre plads til at klumpe rund på!
Ja det er rigtigt.. Det handler om at stoppe så meget i så fyldet  ike kan flytte sig rundt...  Men jeg tror ikek jeg ville kunen undvære at vaske mit sengetøj i maskinen. det sviner mine drenge simpelthen for meget til..

Men jeg er hetl vild med designet. Det er noget man ikek har set før. Den er enkelt, ser blød ud og ret stilet...

Stubba

Citat fra: LUX Dato 21. Februar 2011, kl. 21:40
Testede dem i vasken her i weekenden, og du har ret. De klare det ikke alt for godt.. lavede et par stykker for at se hvordan de klarede det, og det virker til at jo mere "proppet" de er jo mere fast sider fyldet..
Men gennerelt anbefaler vi håndvask, eller en meget blid uldvask. og lad den stå til at tørre..
Man kan jo egentligt altid nulre fyldet på plads igen :)
Overraskende nok klarede knitrefolien sig ret godt!

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 21. Februar 2011, kl. 15:22
Den er sku ret sød.. Men tænker lidt omalt fyldet ikke klumper sammen indeni den når den blir vasket? Det gør det i hvert fald  på mine senge hvis ikke jeg syer med dobbeltrine så fyldet har mindre plads til at klumpe rund på!

Jeg syer jo også kurve og sådan og et fif er at vaske dem med tennisbolde. Det skubber ligesom fyldet på plads :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

LUX

A_M_T: Huggie sengen er faktisk det eneste vi laver som ikke helt kan tåle vask.. og det er lidt irriterende...
Måske man skulle lave et par tests af en kombination mellem dit design og vores egen.. en "hybrid" version :)
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

LUX

Stuba: det er også en god idé men ikke helt til den her model.. tror at boldene ville skubbe fyldet væl fra det smale sted i forenden.. men ja, kender også tricket fra dyner.. det er ret smart! :)
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

tullehesten

#9
Hvad er prisen for sådan en? den ser rigtig hyggelig ud!