Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ferrets sleeping not dead ( Døds Søvn)

Startet af Dark Crystal Ferret, 21. Februar 2011, kl. 08:23

Stubba

Mette11 - nej, det er rigtig nok, at han nogengange i løbet af filmene bevæger sig af selv selv. Men ikke hver gang :) .. Men det er rigtig nok, at når han selv giver efter, så sover han ikke dødssøvnen.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Det skal du være glad for at de ikke gør Wolter.

Jeg har heldigvis kun oplevet det en gang på ca 3 år. Jeg blev så bange og ulykkelig i 3 timer (ja det føltes sådan men var vist kun i 5 min) Jeg nåede at begrave Benny og sætte advarsel på ferretopia (i mine tanker) inden det gik op for mig at han faktisk trak vejret.

AnneME


Charlotte

Nu har jeg jo desværre prøvet det hvor det ikke var søvn og der er en nem måde at se forskel på. Kig på næsen/læberne/tandkødet. Hvis det er normal farve så sover ilderen bare. Hvis den er død vil det være mere eller mindre blåligt. Plus at I ikke kan mærke hjertet slå (mærkes lige bag forbenene).
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Wolter

Mette11 - Jeg regner hellere ikke med at de straks gør det.. ;) Jeg håber lidt at det aldrig sker.. :c
Selvom min silver (awesome) sover lidt tungere end min Standard Angora (Uke) men derfor er han lidt nemmere at tage billeder af.. x'D

Sølvsten - Jeg er rigtig glad! :)
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

englefugl

øv mine kan ikke finde ud af det :( eller mickey kan næsten en sjælden gang imellem :D men det er så nuttet synes jeg.

Mewz

Hvor tit gør jeres det? Lusen gør det stort set hver dag - og jeg hader det. Han er fuldstændig slatten - og adskillige minutter om at vågne. Er holdt op med at blive dødforskrækket, men bryder mig stadig ikke om det. Har I oplevet, at det er blevet 'værre' med alderen? Synes ikke, han gjorde det så ofte førhen.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!