Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

søger pasning

Startet af AnneME, 4. Marts 2011, kl. 14:10

cibatuchsi

Citat fra: AnneME Dato  4. Marts 2011, kl. 16:06
der står husdyr, har været derned og spørger inden vi fik har, der sagde han at jeg godt må ha ét burdyr..

men flytter snart, til sted hvor vi MÅ ha dyr.. også kommer han her tilbage, så stop da ingen taber..

ilderen er jo ikke et burdyr. nogen boligselskaber tillader en ilder som burdyr hvor imod andre siger de går under husdyr som kat og hund. desværre

A_M_T >Team Unique Ferrets<

KAnd du huske da du skrev i en tråd et sted at en eller anden dame vidst nok havde råbt efter jer at ilderen var ulækker og i ikek måtte ha den der osv...  Hvortil jeg så skrev at i skulel få det på skrift at i måtte ha Timon der!? Det var ike for sjov jeg skrev det. Mange boligselvskaber kender ike ilderen og vil måske finde dem ulækre fordi de jo lugter  lidt og fordi de tænker dem som skadedyr! Derfro er det ikke altid det gælder når der står i mås ha dyr...

Det bedste er er at få på skrift at der må holdes ildere.... Her hvor vi bor må vi ha alle de dyr vi vil ha, men vi gjorde det at da vi var ude at se på lejligheden/rækkehuset havde vi taget en af vores med så de kunne se hvad det var og så fik vi skrevet specifik at det var ildere vi måtte ha her...

Jeg sys virkelig at det er en trist sittuation i står i IGEN og håber i har lært at det er virkelig vigtigt at ha på det rene hvad i må ha i lejligheden..

Stubba

Hvor længe er der til i skal flytte? .. For jeg kan også godt passe Timon imens, hvis det er ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!