Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Very Important Ferrets

Startet af CMS, 31. Januar 2009, kl. 17:32

CMS

Mange hilsner Christina

Amazing Ferret

Dejligt der endelig kommer en ny udstilling i Danmark  :dans:

Glæder mig allerede :D

Julie


Malene

Årh, fedt med en ny udstilling :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Soelberg`s SUN ferret


super super dejligt. har tilmeldt 3  :dans: :lol:

Emmadyhr

Jeg har tilmeldt 5 og reseveret plads til to mere :lol:..Så vidt jeg kunne forstå så er der kun 200 pladser, så man skal nok være hurtig..

Julie

så har jeg tilmeldt begge mine. jeg ville gerne reservere en plads, men jeg kan jo ikke vide mig sikker på at jeg får en hvalp i år alligevel, så det bliver kun de to "gamle" der kommer med.
for saturn hvor jeg glæder mig - det bliver min første udstilling :D

Amazing Ferret


tzari

Vil da klart overveje det. troede jeg havde en championkandidat og så var reglerne bare dumt skrevet  >:\ men må se om jeg kan nå en første plads mere inden da  :-$
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Benita

Melder os ikke til udstilling, men dam jeg glæder mig til at se alle andre der:) og så kan det være at jeg får lokket Vitalin sælgeren fra sverige hertil i den forbindelse:))

Soelberg`s SUN ferret


Winther Ilderen


CMS

Så er der kun 45 pladser tilbage  :D
Mange hilsner Christina

tzari

hører rygter om vi SKAL betale nu men har ingen mail fået  >:\. Kan det passe vi skal betale før vi ved hvilken dommer det er. Jeg har personligt nogle dommere jeg IKKE ønsker at have mine dyr hos ret æv at smide alle pengene og så opdage det er en af de dommere og så er det bare ærgeligt   :nej: :o Kan i løfte sløret over hvilke lande de potentielle dommere er fra ?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

Citat fra: Benita Dato  1. Februar 2009, kl. 22:16
Melder os ikke til udstilling, men dam jeg glæder mig til at se alle andre der:) og så kan det være at jeg får lokket Vitalin sælgeren fra sverige hertil i den forbindelse:))

Jag skall troligtvis komma, så om du vill ha vitalin kan du isåfall beställa hos www.hungryferrets.se så kan jag ta med mig det ner. Jag är lager åt det företaget, så jag har garaget fullt med vitalin :)