Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Daggamle kyllinger og mus omkring Silkeborg og Århus?

Startet af Dyrenørden, 8. Maj 2011, kl. 21:47

Dyrenørden

Hejsa

Jeg vil gerne give Paya kød et par gange om ugen men aner ikke hvor jeg skal få fat i daggamle kyllinger eller mus? Det skal helst være omkring Silkeborg eller Århus er med det offentlige så ville være rart hvis der var nogen der solgte det i nærheden. Har set oversigten over steder at købe det men der er ikke nogen steder der er tæt på mig :(

På forhånd tak

Anne

jeg ved der er en i nærheden af randers og aalborg, men ved desværre ikek i nærheden af dig

Dyrenørden

Øv. Må prøve at høre div. dyrehandlere ad måske de kan skaffe det.

stine

Århus hundecenter (barf butik) plejer at sælge daggamle kyllinger, de flytter i disse dage fra skanderborgvej til viborgvej. De har dog skiftet firma så ved ikke om de har dem længere, men de lovede mig de stadig havde barf til katte.

Mus har de fleste dyrehandlere, dog er de lidt dyre. Jeg har købt mus hos Aros dyrecenter ved busgaden og i dyrehandlen i city vest.

Eliza

Ellers så søg på forskellige reptil forums, de har ofte forskellige der avler foderdyr rundt i landet og det er en del billigere end hos dyrehandleren..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.