Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tilbyder pasning af ildere.

Startet af Lea, 29. Maj 2011, kl. 14:21

Lea

Jeg kan tilbyde og passe jeres ildere her i sommeren hvis i skal på ferie el andet :)

Dog Bor jeg på Lolland så i skal selv komme med dyrene og afhente dem igen. (i skal selv have mad nok med samt grus og noget af deres eget så de føler sig lidt trygge hjemmefra) Jeg har legetøj og kradsetræer osv så der mangler ikke legetøj.

Bor i en lille lejlighed på 26km2 (et lille rækkehus) har både en lille have samt en gård. kan både have ildere boende inden og udendørs (i læ)
Jeg har selv haft flere ildere igennem tiden . samt taget imod mishandlet/forsømte og rettet dem op også formidlet videre ..

Skriv gerne Pb . jeg ser det ikke sådan hvis i bare skriver i tråden netop fordi jeg ikke lige kommer herinde men får en mail når det er jeg får en pb herfra så det ville være rart med en pb. :)

Gider ikke useriøse beskeder som ikke har noget at gøre med tråden at gøre. så hvis du ikek har ildere du skal ha passet så lad være med at skrive :)

Dem som søger pasning til deres ildere er velkommen til at skrive pb med spørgsmål hvis der er noget mere de vil vide osv. :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Beate

Lea har passet vores Felix i 9-10 dager og fått et godt inntrykk af både hende og omgivelserne :)
Lufteturer hver dag og føler hun har behandlet ham som sin egen. Så kan man selv hygge sig på ferie når man ved dyrene har det godt! :)

Tusen takk igjen Lea! :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Stephanie

Hahaha, når jeg læser det pasningstilbud, så må jeg indrømme at jeg ikke lige får lyst til at få dem passet.

Det at man ikke må skrive andre ting i tråden, og at spørgsmål omkring pasning ikke må stilles i tråden, men skal stilles i pb, får mig bare til at tro at der er ting som ikke må komme frem.

Jeg kender dig ikke, men må indrømme at det ikke lige vækker tillid hos mig at det skal foregå på den måde

Lea

#3
Citat fra: Stephanie Dato 28. Juli 2011, kl. 16:59
Hahaha, når jeg læser det pasningstilbud, så må jeg indrømme at jeg ikke lige får lyst til at få dem passet.

Det at man ikke må skrive andre ting i tråden, og at spørgsmål omkring pasning ikke må stilles i tråden, men skal stilles i pb, får mig bare til at tro at der er ting som ikke må komme frem.

Jeg kender dig ikke, men må indrømme at det ikke lige vækker tillid hos mig at det skal foregå på den måde

Da jeg ikke kigger herinde så tit. er det bedst at kontakte mig pr pb da jeg så får en mail omkring det. så kan jeg se nogle har skrevet ellers kan man risikere at jeg ikke når at se beskederne.

"som der også står i teksten" :)

Citat fra: Beate Dato 28. Juli 2011, kl. 14:09
Lea har passet vores Felix i 9-10 dager og fått et godt inntrykk af både hende og omgivelserne :)
Lufteturer hver dag og føler hun har behandlet ham som sin egen. Så kan man selv hygge sig på ferie når man ved dyrene har det godt! :)

Tusen takk igjen Lea! :)

Var så lidt :) Felix er en rigtig skøn ilder og han har ihverfald hygget sig. :)

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3