Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Fragt til petfoods ilderen ?

Startet af lille_thor, 9. Juni 2011, kl. 03:59

lille_thor

Hey jeg har besluttet at jeg meget gerne vil med til petfoods ilderen. Men jeg har jo ingen bil. Det der tog noget ser en smule kompliceret ud så tidlig om morgenen. Så vil høre om der er nogen jeg kan følges med ? Har ikke noget imod hvis jeg kan overnatte hos en af jer sjællændere og køre med jer videre dagen efter. Eller hvis der eventuel er nogen af jer jyder der har plads. Har ku en transport kasse med og træmmerne til et feerplast xl bur og en alm taske med div, med.
Håber at høre fra nogen :) så blir jeg rigtig glad.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Citat fra: lille_thor Dato  9. Juni 2011, kl. 03:59
Hey jeg har besluttet at jeg meget gerne vil med til petfoods ilderen. Men jeg har jo ingen bil. Det der tog noget ser en smule kompliceret ud så tidlig om morgenen. Så vil høre om der er nogen jeg kan følges med ? Har ikke noget imod hvis jeg kan overnatte hos en af jer sjællændere og køre med jer videre dagen efter. Eller hvis der eventuel er nogen af jer jyder der har plads. Har ku en transport kasse med og træmmerne til et feerplast xl bur og en alm taske med div, med.
Håber at høre fra nogen :) så blir jeg rigtig glad.
Du kan også overnatte i hallen, både fredag og lørdag nat.  ;)
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

lille_thor

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Juni 2011, kl. 10:01
Citat fra: lille_thor Dato  9. Juni 2011, kl. 03:59
Hey jeg har besluttet at jeg meget gerne vil med til petfoods ilderen. Men jeg har jo ingen bil. Det der tog noget ser en smule kompliceret ud så tidlig om morgenen. Så vil høre om der er nogen jeg kan følges med ? Har ikke noget imod hvis jeg kan overnatte hos en af jer sjællændere og køre med jer videre dagen efter. Eller hvis der eventuel er nogen af jer jyder der har plads. Har ku en transport kasse med og træmmerne til et feerplast xl bur og en alm taske med div, med.
Håber at høre fra nogen :) så blir jeg rigtig glad.
Du kan også overnatte i hallen, både fredag og lørdag nat.  ;)
fedt,tak vil jeg da overveje hvis jeg ikke finder ud af noget.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KittAnderson

Jeg regner med at køre, og hvis jeg gør, så er der en plads. Men jeg plejer at planlægge det ca 14 dage inden.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_thor

Citat fra: KittAnderson Dato 10. Juni 2011, kl. 00:28
Jeg regner med at køre, og hvis jeg gør, så er der en plads. Men jeg plejer at planlægge det ca 14 dage inden.
oki nice super, lyder godt :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred