Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pasning fra den 10-12 juni

Startet af jean08, 9. Juni 2011, kl. 19:06

jean08

Er måske lidt sent ude, men hvis der evt skulle være nogle fra Randers eller meget meget tæt der kunne tænke sig at passe mine 2 drenge fra den 10-12 juni, fredag den 10 mellem 12-15 tiden til søndag den 12 engang om aftnen, må de meget gerne sige til.
De er begge kastererede og bruger for det meste kun deres bur om natten og når jeg er i skole/ikke hjemme, og der følger mad med herfra.

Hvis der er nogle der kunne finde tid til det, vil jeg gerne stå til rådighed en anden gang du/i skal have passet dyr.

Mimse-mia

Årh jeg ville gerne XD men bor i billund
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

jean08

Jaah, der kan jeg desværre ikke bare lige sådan komme ned desværre (:

Mimse-mia

men hvis det går helt galt kan jeg mod benzinpenge godt hente dem :) bare så du har en i baghånden ;)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

jean08

Uha, det er jo langt, så mange penge har jeg slet ikke, så tager jeg hellere afsted lidt senere og kommer tidligere hjem, selvom det dog er 70 km hver vej på scooter jeg skal (:

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

jean08


Shamua

Altså, jeg bor jo i Randers.. Jeg kan godt gå forbi dem et par gange om dagen i løbet af weekenden, nusse og lege med dem og være der indtil de falder i søvn igen. Men jeg tager dem ikke med hjem af flere årsager :)

Vh. Marianne

jean08

Tråden kan låses, eller hva man siger.