Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

pasning fra torsdag og 7 dage frem

Startet af lille_jill, 4. Juli 2011, kl. 21:41

lille_jill

Min ilderpasser har desværre lige måttet melde fra.
Er der nogen, som har mulighed for at tage 2 kræ til sig i 7 dage fra på torsdag?
Det drejer sig om en tæve på 1 år og en han på 4 år. De er stille og rolige begge 2, 99% bidefri og nogenlunde til det med bakke, når de lige fatter hvor den står.
De befinder sig i Hareskoven/Værløse pt., så det skal helst være i Københavns-området eller alternativt på fyn, da det er der jeg skal på ferie.

Dark Crystal Ferret

Bliver nød til at høre, ikke for at være på nakken af dig.
Men er dine dyr stadig i karentæne med ECE eller er de ude af den igen nu?

Katrine

De er velkomne her hvis du ikke finder noget i KBH. :)
Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill

Maria: 6 mdr fra januar. Vi er i juli nu. Regn selv ;) Ville da bestemt ikke sende dem nogen steder, hvis de var i karantæne. De - eller jeg - har ikke set (eller snakket, rørt eller på andre måder været i kontakt) med andre ildere siden det træf i januar.

Katrine: orv, det lyder godt :D Vil lige prøve at finde ud med kørsel imorgen, så vender jeg lige tilbage :)

Katrine

Citat fra: lille_jill Dato  4. Juli 2011, kl. 22:58
Maria: 6 mdr fra januar. Vi er i juli nu. Regn selv ;) Ville da bestemt ikke sende dem nogen steder, hvis de var i karantæne. De - eller jeg - har ikke set (eller snakket, rørt eller på andre måder været i kontakt) med andre ildere siden det træf i januar.

Katrine: orv, det lyder godt :D Vil lige prøve at finde ud med kørsel imorgen, så vender jeg lige tilbage :)


Bare iorden ;)
Ildere: Loppen & Bamse