Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjælp til uerfaren ilderpasser

Startet af RikkeJP, 9. Juli 2011, kl. 10:44

RikkeJP

Hej folkens!
Jeg står i den lidt uheldige situation, at jeg sagde ja til at passe min brors ilder mens han var på ferie - dog fortalte han mig først da han satte den af hos mig, at han ville være væk i en måned. Så nu står jeg her med et dyr jeg ikke rigtigt har hverken forstand eller helt tid til at tage mig af - er blevet nødt til at droppe sommerhustur med min kæreste og skulle også have været hjemme ved mine forældre, for at hjælpe dem med at male, men det må jeg droppe nu! Jeg er lidt i vildrede, da jeg ikke rigtigt ved, hvordan jeg skal tage mig ordentligt af den. Egentligt skriver jeg her, fordi min storebror bad mig klippe dens negle, hvilket er helt umuligt for mig - kan slet ikke komme til den sådan at jeg kan klippe dens negle og har heller ikke en neglesaks.
Skriver fordi jeg håber, at nogen måske bor i nærheden af mig (København) og har tid til at komme forbi en dag og hjælpe med den opgave og evt. give mig nogle gode råd til, hvordan jeg skal overleve den næste måned. Er allerede helt stresset. :(

Håber at høre fra jer!

Mange tak

Rikke

Dyrenørden

Jeg bor desværre i jylland men er sikker på der nok skal dukke en op herinde fra og hjælpe :) Det var da ikke pænt gjort af din bror hverken over for dig eller ilderen

FerretParadise

Sikke da noget...
Det synes jeg faktisk ikke at din bror kan være bekendt overfor dig, eller ildere, men det er jo en helt anden historie.

Jeg vil gerne hjælpe dig, jeg bor også selv i København.
Jeg vil gerne komme forbi hjemme hos dig, og give dig nogle gode råd, og så lige klippe hans kløer, og evt vise dig hvordan man gør.

Du kan sende mig en pm herinde, og så kan vi aftale nærmere, hvis du vil tage imod tilbuddet.  :)
Ann Hillerslev.