Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pasning af lille ilder fra 30. juli og ca. en uge frem

Startet af RikkeJP, 9. Juli 2011, kl. 22:34

RikkeJP

Hej! Jeg har skrevet et indlæg tidligere og fået hurtig og rigtig god hjælp herinde. Så nu skriver jeg igen for at høre, om der er nogen der har mulighed for at hjælpe mig.
Jeg passer min storebrors ilder på ca. 4 måneder mens han er ude at rejse. Troede kun han skulle være væk en uge eller to, men han har efterladt mig hende i en hel måned, så er blevet nødsaget til at droppe alle mine planer for at tage mig af hende, selvom jeg ingen forstand på ilderen og hvordan de skal passes og plejes.
I starten af august har både mig og min kæreste fødselsdag og vi har samtidig 5 års dag. Vi havde planlagt at tage i sommerhus, men da jeg nu passer den lille dame kan jeg ingen steder tage, hvilket jeg er ret ked af. Derfor ville jeg høre, om der er nogen der har mulighed for at passe hende en lille uges tid fra den 30 juli og en uge frem.
Jeg bor i København, men hvis jeg skal rejse lidt med hende for at kunne komme på ferie vil jeg gerne gøre det.

På forhånd tak!

Rikke

Soelberg`s SUN ferret


Hvis der ikke er andre tættere på der melder sig på banen, kan jeg sagtens passe ham

Dyrenørden

Hvor skal du på ferie henne? Hvis det i jylland må du godt smide ham af her en uges tid :)

RikkeJP

Det er faktisk i Sverige jeg skal i sommerhus. :( Men skal til Jylland (Esbjerg) dagen inden vi tager afsted, hvis det bliver til noget. Men ejer ingen bil, er kun 20 år. Så det skulle helst være et sted jeg nemt kan komme til, enten i nærheden af Esbjerg eller København. Ellers må jeg lægge hjernen i blød og finde på en anden løsning!

Tusind tak til jer der har tilbudt!

mette11

Kan du sige præcist hvornår du kommer tilbage?? Jeg kan måske godt hvis ingen anden melder sig, men jeg har desværre ikke vildt meget tid til at tage mig af en ilder mere. Men det kræver at du er tilbage inden den 5. august, for der skal jeg selv have mine passet da jeg skal på ferie...

Men vent nogle flere dage og se...folk er som regel ret gode til at hjælpe, men ikke alle læser herinde hver dag.

FerretParadise

Jeg vil lige indskyde, at det er en ret sød lille pige.
Super legesyg, enormt meget energi, altså en rigtig ildertøs.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: RikkeJP Dato 10. Juli 2011, kl. 12:45
Det er faktisk i Sverige jeg skal i sommerhus. :( Men skal til Jylland (Esbjerg) dagen inden vi tager afsted, hvis det bliver til noget. Men ejer ingen bil, er kun 20 år. Så det skulle helst være et sted jeg nemt kan komme til, enten i nærheden af Esbjerg eller København. Ellers må jeg lægge hjernen i blød og finde på en anden løsning!

Tusind tak til jer der har tilbudt!
Jeg er i Varde d. 29-31 juli. Jeg kan godt komme til Esbjerg og hente hende om formiddagen d. 29 og så kan hun være hjemme hos mig (mine forældre, jeg skal nok passe hende) og så køre hende op til Soelberg's SUN søndag d. 31 hvor jeg alligevel skal til Randers. Så kører jeg jo nærmest lige forbi Horsens hvor hun bor.
Det er ikke 100 % optimalt, men det er bedre end ingenting :) Der er Open Air i Varde den Weekend, så jeg er ikke meget hjemme. Men jeg kan da give hende selvskab om formiddagen og så kan mine forældre og se ind til hende et par gange i løbet af dagen/aftenen. De har passet mine dyr før, så de ved godt hvordan man gør. Hun vil så komme til at være på mit værelse den weekend.. Der er ikke noget bur, ved ikke om hun plejer at have det.. :)

Vh. Marianne

RikkeJP

Tusind tak for svarene alle sammen, hvor er i bare super søde og hjælpsomme!

Det er virkeligt pænt af dig, at du gider have så meget bøvl pga. min lille ilderdame, Shamua! En af mine brors veninder vil lige undersøge her den 13. når hendes roommate kommer hjem, om det er i orden de passer den da dage jeg er i sommerhus, de bor nemlig lige i nærheden. Hvis ikke vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud, det er bare så pænt af dig!

Lader til jeg får fejret 5års dag alligevel, yay!

TAK

RikkeJP

Og forresten, så har hun bur, men jeg lader hende løbe ude så meget som muligt, i hvert fald altid når jeg selv er hjemme og ikke på arbejde. (:

Shamua

Okay, du må lige skrive hvis det er, så finder vi ud af detaljerne til den tid :)

Vh. Marianne