Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

kørsel søges

Startet af ilderhjemmet, 21. Juli 2011, kl. 00:11

ilderhjemmet

Vi har en ilder der skal transporteres fra Sjælland til Ålborg, mon nogle af jer kan hjælpe os med transporten,enten fra Fyn eller Sjælland, evt at tage ilderen med fra petfood udstilling, eller før hvis det kan lade sig gøre
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Dark Crystal Ferret

Du siger fra Sjælland til Ålborg ik?
Hvor på sjælland?
Hvis ikke det er for langt fra Kalundborg, så kan jeg sikkert godt tage den med til Petfood går jeg udfra  :)

Shamua

#2
Jeg skal til Sjælland i weekenden, og kører helt til Randers på lørdag eller søndag.. Skriv lige en privat besked hvis det har interesse. :)

Vh. Marianne

ilderhjemmet

#3
Hej Marianne, tak for din hjælp, ny ejer der bor i Ålborg har ingen muligheder for selv at hente ilderen i Randers, den skal så vidt jeghar forstået køres helt til bopælen. Men tusind tak, det ville ha' været alletiders allerede i weekenden :)


Hej Maria, vi ville hente ilderen og så aflevere ham til det sted hvor en eller anden så ku' fragte ham videre til Ålborg evt. fra Petfood udstillingen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Cille

Ehhh der går da tog og busser til og fra ålborg.
Sorry men det er da det mindste man selv kan gøre hvis man skal have et dyr...uanset hvilket dyr... og det kan jo kommer/blive fragtet ret tæt på ålborg...dvs 30 min i tog til Randers fra Ålborg.
Så Køber burde da selv have bare lidt mulighed for lette måsen :S