Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

er han syg?

Startet af Beate, 2. August 2011, kl. 23:21

Beate

 Jeg bekymrer mig nok uden grund, men...plutselig ser jeg tiss, en perfekt rund liten dam på køkkengulvet. MIDT på gulvet  :o
Siden han også har fedthale for øyeblikket blir jeg bekymret for at det kan være en sammenheng mellem det og spontan tissing på gulv.
Kan det være en protest fordi kæresten min (vi bor sammen) har dratt på besøg til noen venner et par dage?

Gik en tur med ham og da virket han 150% frisk  :P gikk rundt med en liten tornado i snor.
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

AlisVolatPropiis

Altså det sker jo for selv den bedste at blæren presser sig lidt mere på end normalt...og ildere tager det nok ikke så tungt altid lige at stresse mod et toilet :)

men hold øje med både ham og hans opførsel og hårtab :) så HVIS det er noget, kan du gribe det i opstarten :)

mette11

Nogen ildere tisser på gulvet. Nogen gør det aldrig, nogen gør det en sjælden gang og nogen gør det hver dag  :S! Jeg ville ikke blive bekymret. Fedthale er også helt normal på den her årstid. Så længe det kun er på halen pelsen bliver tynd, eller forsvinder er der ikke noget at bekymrer sig for. Men det er klart bedre at undersøge ting og undrer sig over for meget, end for lidt.  ;)

Eliza

Det lyder ikke som om der er noget galt, men det er da altid bedre at få det tjekket for man kender jo sine egne dyr bedst.

Men der er rigtig mange der har fedthale i år og det med at tisse midt på gulvet sker  :S min pige er begyndt at protestskide/tisse midt på gulvet efter jeg har fåået en ny hvalp hjem som hun bestemt ikke kan lide.. dumme dyr  :X
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Beate

Jeg tror han ble lidt forstyrret når kæresten min forsvant og jeg kjøpte et nytt møbel på SAMME DAG. Jeez!
Har sjekket hele kroppen for mer håravfall men det er bare på halen endu. Skal købe B-vitamin i flydende form snart :)

Takk for at dere beroliget mig over lidt tiss på aveie  :dans:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke