Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

en til eller??

Startet af Dexiii, 9. August 2011, kl. 20:11

Dexiii

hey derude... :) Som jeg før skrev mistede jeg min elskede Dekster for en måneds tid siden, fik så min nye hvalp Alfred som har ALT for meget energi, sys mine to ''gamle'' tøser ihvertfald... De gider ikke lege med ham for han er alt for voldsom, altså han er bare som en hvalp nu skal være ;) Men så tænkte jeg om jeg skulle få en lille tot mere, en på samme alder som ham?? ville han ha glæde af det?? og når man nu har tre totter, gør en fjerde vel ikke den store forskel, nogle erfaringer?? :)

englefugl

jeg synes at det lyder som en god ide :) jeg vil give dig helt ret i at når du har 3 i forvejen gør en fjerde ikke nogen forskel. ikke andet end dyrlægeregninger ;) og når dine to gamle tøser synes at han er for meget, så er det nok rigtig godt at han får en på sin egen alder at være hyperaktiv sammen med :D

Eliza

Der er aller størst sandsynlighed for at han vil have rigtig meget glæde af en på sin egen alder, men du kan aldrig helt vide hvordan de to vil have det med hinanden og om de så vil lege meget sammen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Hvor langt der er fra 3 til 4 kan jeg give dig et praj om i løbet af en uges tid - jeg henter nr. 4 i morgen ;)
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Jeg kan godt huske da jeg gik fra 3 til 4, og den eneste forskel jeg kunne mærke var, at der var lidt flere prutter at samle op.
Men som andre skriver her i tråden, så vil de hvalpe kunne ha meget glæde af hinanden.
Ann Hillerslev.

CMS

Citat fra: FerretParadise Dato 10. August 2011, kl. 15:17
Jeg kan godt huske da jeg gik fra 3 til 4, og den eneste forskel jeg kunne mærke var, at der var lidt flere prutter at samle op.
Men som andre skriver her i tråden, så vil de hvalpe kunne ha meget glæde af hinanden.

Mere prut på gulvet  :o  :o Åhh nej  :X  :P
Mange hilsner Christina

lussingen

Nu er jeg nok ikke den rette at spørge, når det kommer til antal hvalpe/dyr :-$ :fnis: Vi har 3 ældre dyr (4 år) og var skrevet op til EN jeg gentager EN hvalp. Vi blev dog hurtigt enige om, at det nok var bedre med to, så de kunne lege sammen 8) Øhhh og så kom der også liiiiiiige en 3. :fnis: De tre hvalpe har ufattelig meget glæde af hinanden, de leger, slås, sover sammen og hygger, og det er fint, for vores ældre dyr synes hvalpe er noget opreklameret fis :lol: Så jo, en hvalp til hvalpen vil være fint :ja:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dexiii

hehe tak for alle jeres svar, er godt igang med at prøve at overtale kæresten, det er ikke nemt hehe men gør hvad jeg kan :P så kryds lige fingre :D

Dexiii

Det lykkeds at overtale ham, skal ned og kigge på totter på søndag, er godt nok spændt <3

englefugl

det var da dejligt :) sig lige til når du har fundet en ny guldklump ;)