Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lift til Petfoods.

Startet af Stephanie, 10. August 2011, kl. 12:35

Stephanie

Hejsa.

Jeg ville høre om der var nogen der havde en plads i bilen fra kbh-området til Petfood.

Da jeg deltager som tilskuer vil det kun være mig der skal være plads til, jeg har ingen dyr med :D

Jeg betaler selvfølgelig min del af benzinen frem og tilbage.


Ville blive ovenud lykkelig hvis der er nogen der har plads selvom jeg godt ved at jeg er ekstrem sent ude

FerretParadise

Jeg kender til en der har plads i bilen, da hun kører alene derned.
Jeg sender dig en pm med hendes mail.  ;)
Ann Hillerslev.

Stephanie

Det ville være fantastisk hvis det kunne lade sig gøre :D

KariN

Jeg har desværre ikke plads, da det i forvejen er lidt tvivlsomt hvor jeg skal gøre af Julia :lol:

Men du må gerne ligge på taget af bilen, der er bøjler at holde fast i :lol:

Ej jeg håber at der er en der kan have dig med, det kunne være så hyggeligt at du kom :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Citat fra: KariN Dato 10. August 2011, kl. 15:39
Jeg har desværre ikke plads, da det i forvejen er lidt tvivlsomt hvor jeg skal gøre af Julia :lol:

Men du må gerne ligge på taget af bilen, der er bøjler at holde fast i :lol:

Ej jeg håber at der er en der kan have dig med, det kunne være så hyggeligt at du kom :D

Hahaha, jeg får lige det sjoveste billede i hovedet af mig der klamrer mig fast på hver hjørne af bilens tag med håret der står bagud i vinden og med kæmpe gammeldags MC briller.

Hehe, sikke et ynkeligt syn jeg ville være :D

KariN

Stephanie: Jamen det var det jeg tænkte :D Så ankommer du da med stil.. og om muligt en smule vindblæst og forfrossen evt. gennemblødt hvis det regner :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Vi kører derned og har plads til en mere på vejen derned, men ikke hjem desværre (måske kan det lade sig gøre, men jeg vil ikke sige det sikkert). Vi bliver heller ikke hele dagen desværre. Vi kører nok engang over middag fra Høje Taastrup. Dog skal det siges at jeg har Anna med, så jeg kan ikke garanterer en fredelig tur og ej heller at der ikke må påregnes stop til fodring, bleskift osv. under vejs...

Stephanie

Citat fra: KariN Dato 10. August 2011, kl. 16:33
Stephanie: Jamen det var det jeg tænkte :D Så ankommer du da med stil.. og om muligt en smule vindblæst og forfrossen evt. gennemblødt hvis det regner :lol:


Ork lidt regn klarer jeg da også nemt...jeg tager da bare en våddragt på, så ankommer jeg tør, og det fuldender da bare mit udstyr :D



Mette, det kunne være lækkert hvis jeg kunne køre med den ene vej, hvis jeg altså finder nogen jeg kan køre den anden vej med. Har skrevet til hende som Ann snakkede og håber at jeg når at få et svar retur (jeg ved godt at jeg er frygteligt sent ude) og ellers så så jeg lige at Louise Haagh havde en stand, kan også prøve at høre hende om de har plads.

Stephanie

 :dans: :dans: :dans: Jeg kommer med til Petfoods, jeg kommer med til Petfoods  :dans: :dans: :dans:

Jeg har fået svar fra Anns hvalpekøber, og hun vil gerne følges med mig, så jeg er jublende lykkelig nu.

Mette, tusind tak for tilbuddet om liftet.

Og Karina, tusind tak for tilbuddet om den luftige tagtur  :fnis: :fnis: :P

Barky

#9
Feeeeedt Stephanie!! Jeg glæder mig til at se dig igen... :D

Så kan vi gå rundt og glo på boder mens andre stresser med at få dyr til Tjekpoint osv...  :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia