Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

EFA-olie

Startet af Beate, 16. August 2011, kl. 21:12

Beate

Har nylig fått en EFA-olie, men hva er det egentlig? Finder lite information både på google og herinde

:)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Shamua

Jamen det er bare et tilskud som du kan give som godbid i ny og næ :)
Olie må ikke overdoseres da det kan give dårlig mave i for store mængder. Det sætter gang i mavetarm systemet, og fungerer nærmest som "smøringsolie" :) De fleste dyr elsker efa olie og andre olier man nu kan få til dyr :)

Vh. Marianne

Beate

Ja, han ELSKER det. Han har nok fått overdose av olien både i går og i dag før jeg leste 3-4 dråper pr kilo...ops! Men avføringen ser heldigvis fin ud til nå.

Læste også at det er laget af tranebær blandt andet. Det er ikke for meget sukker i efa'en?
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

CMS

Ildere kan nu godt tåle lidt mere end de 3-4 dråber pr. kilo.. Mine får gerne en halv til en lille pippette pr. gang :)
Mange hilsner Christina

Anne

ja så længe de ikek får vitaminolie i større mængder hver dag, så gør det ikke noget at de får mere end anbefalet af gangen.

Jeg bruger dog hovedsageligt fiskeolie da efaolie er vegatabilsk, men My elsker efa, og så er jeg jo i bund og grund bare ejeren med det bløde punkt for hvad den ilder vil have

Beate

Vi har en lakseolie til vanlig, men tror vi må ha en EFA-olie på lager til weekenden  :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke