Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dansk Barf Center lukker!

Startet af Malene, 24. August 2011, kl. 21:09

Malene

Jeg har brugt rigtigt mange penge der og jeg har været meget tilfreds med dem. Især deres villighed til at lytte til kunderne og deres store sortiment af tørrede godbidder. Mine dyr elsker mange af deres produkter og jeg er ked af at jeg ikke længere kan købe det til dem, og så er jeg ret chokeret over grunden til at de lukker :(

Det kan læses på deres hjemmeside: http://barf.dk/
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten

Hold da op, der må sidde nogle mennesker rundt omkring med en utrolig dårlig samvittighed, hvis de ellers har sådan en.

Malene

Citat fra: Sølvsten Dato 24. August 2011, kl. 21:16
Hold da op, der må sidde nogle mennesker rundt omkring med en utrolig dårlig samvittighed, hvis de ellers har sådan en.
Det håber jeg virkelig at der gør. Selvom det måske ikke er den eneste grund til at de lukker, så er det bare utilgiveligt at slå en andens hund ihjel og forsøge at dræbe flere andre hunde :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

Hvor er politiet henne i det her? Synes det lyder helt sindsygt!

Malene

Citat fra: Dyrenørden Dato 24. August 2011, kl. 21:55
Hvor er politiet henne i det her? Synes det lyder helt sindsygt!
Pas.. Men jeg gætter på at det er grunden til at de ikke kommer med flere detaljer (som hvem der har så ondt i røven at de vil skade DBC). Altså at der måske er en sag i gang.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Ja, llæste det godt i en mail :( Det er bare for sygt!

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

 :S Gys!! Det er jo sygeligt at prøve at slå andres dyr ihjel.
Sidder dog også og undre mig over hvor politet er hænde i det her. Men der er nok mere i sagen end bare hvad de slår op på en hjemmeside alle kan kigge på.
Men det er godt nok synd. Jeg nåede ikke selv at købe hos dem.. men det er noget skidt de skal tvinges til at stoppe på så grusom en måde :(

PiaLyng

Linket virker ikke mere.
Men nogen som kan skrive hvorfor de lukker, for os der ikke så det her i går/i nat.?

Stephanie

De skrev at det var fordi pengekassen var tom.

Samt at de havde haft folk der havde forgiftet deres irske ulvehund med rottegift så den døde. Derudover er 8 andre hunde også blevet forgiftet, men de overlevede heldigvis. Der har været anmeldelser. Falske bookinger hvor folk ikke kom. Og sikkert også flere ting som jeg ikke lige kan huske.

Derudover så havde der været problemer med samarbejdspartnere.

SilverDragon

De er blevet cikaneret på det groveste..

mette11

Uddrag af hvad de skrev:
Citat"Vi har ofret alle vore penge, men nu er pengetanken tom, og vi kan ikke forsætte mere....

Til gengæld har en lang række af vore samarbejdspartnere ikke haft samme ønsker som os, og vi har igennem de sidste par år været udsat for de mest utrolige ting.

Vi har fået slået vores store irske ulvehund ihjel med rottegift – ved en anden lejlighed blev 8 af vore hunde forgiftet – dog uden dødsfald – voldeligt overfald på Lars – falske anmeldelser – falske bookinger og bestillinger i hobetal – tyveri og uretmæssig brug af vores firmanavne og domænenavne – indbrud hvor der stjæles mapper og papirer for spionage – skud gennem vindue ind til vore hunde og mange andre ting."

PiaLyng


kirsten22

hej
Jeg kan garanterer Jer alle for, at det som lars og merethe skrev som afskedssalut, er det rene gas og humbug. Det er ikke sandt.
Lars har i længerer tid udgivet sig for at være dyrlæge, og har udført dyrlægegerninger på især hunde. Det er totalt umoralsk og uanstændigt. Og i øvrigt ulovligt.
De har en stibe af retsager bag sig, fra især tidligere ansatte, samt samarbejdspartnere, som Lars har snydt. Manglende løn, feriepenge indbetaling til Skat mm.
Det er klart at det er fuldstændig umuligt at drive forretning på denne måde.

Så ro i sindet alle sammen, der er ikke nogen mafia derude.

Ida

Ej, hvor forfærdeligt. Havde endelig til mit eget held fundet en Barf butik i glostrup/albertslund og jeg ville tage derhen på fredag, hvor jeg alligevel skulle handle ind til hele måneden.

Stephanie

Citat fra: kirsten22 Dato 28. August 2011, kl. 08:43
hej
Jeg kan garanterer Jer alle for, at det som lars og merethe skrev som afskedssalut, er det rene gas og humbug. Det er ikke sandt.
Lars har i længerer tid udgivet sig for at være dyrlæge, og har udført dyrlægegerninger på især hunde. Det er totalt umoralsk og uanstændigt. Og i øvrigt ulovligt.
De har en stibe af retsager bag sig, fra især tidligere ansatte, samt samarbejdspartnere, som Lars har snydt. Manglende løn, feriepenge indbetaling til Skat mm.
Det er klart at det er fuldstændig umuligt at drive forretning på denne måde.

Så ro i sindet alle sammen, der er ikke nogen mafia derude.

Om han har udgivet sig som dyrlæge skal jeg ikke udtale mig om da han ikke har gjort overfor mig eller min familie. Min mors hund får barf, og der var det ihvertfald en dyrlæge der undersøgte ham inden.