Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder og kat

Startet af Mewz, 1. September 2011, kl. 21:28

Anne

#15
Julia: du klipper vel ikke kun kløer pga møblerne men også i høj grad for at de ikke skal skade ilderne hvis de dapper til dem.

Mine ildere har gået med julias katte et par dage da jeg var på besøg, og med overraskende få problemer. Joa ville godt nok gemme sig, men My var ligeglad med kattene, hun var bare glad for den store godbidsbuffet deres madskål udgjorde, og Meep og Tofta ville godt lege lidt med kattene og synes de var spændende-farlige. Jeg er sikker på at min flok ville kunne vende sig til en kat ret hurtigt, hvis de skulle, men det skal de nu ikke. Jeg var dog lidt hysterisk med at få Julia til at genklippe kattenes negle (de var lidt spidste) så mine ildere ikke lige fik revet et øje ud i farten :lol:

Shamua

Jeg er også på besøg en gang i mellem hos katte med mine voksne dyr, og de er stort set ligeglade med kattene der bor der :)

Vh. Marianne

Barky

Anne: Ja. Det er hovedsageligt fordi at jeg ikke vil have skader på ilderne, for kattene dapper jo til dem ind i mellem, og godt nok altid med blød pote. Men hvis kløerne er lidt for lange så kan de jo komme til at stikke lidt ud af poten selvom de er trukket ind.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mimse-mia

Citat fra: Barky Dato  3. September 2011, kl. 23:09
God karma Mimse-Mia... God karma.. Ikke nok med at de er pæne.. De er faktisk også rigtig søde... Uha uha.... *G*
Nårh ja, og så er jeg forresten Gud, så kan jeg jo uden problemer vælge mig selv de bedste katte.. *G*

Hehe mødte faktisk din orientalers "mor" på vild med dyr messen i foråret :)
dejlig dame :D
Men tror alligevel du har sendt en af de gode herhjem for min dreng er hittekat og SLET IKKE PLANLAGT, og aldrig har jeg mødt en dejligere kat :D

Men ja jeg klipper også klør for en sikkerhedsskyld :)

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Barky

Citat fra: Mimse-mia Dato  4. September 2011, kl. 21:54
Citat fra: Barky Dato  3. September 2011, kl. 23:09
God karma Mimse-Mia... God karma.. Ikke nok med at de er pæne.. De er faktisk også rigtig søde... Uha uha.... *G*
Nårh ja, og så er jeg forresten Gud, så kan jeg jo uden problemer vælge mig selv de bedste katte.. *G*

Hehe mødte faktisk din orientalers "mor" på vild med dyr messen i foråret :)
dejlig dame :D
Men tror alligevel du har sendt en af de gode herhjem for min dreng er hittekat og SLET IKKE PLANLAGT, og aldrig har jeg mødt en dejligere kat :D

Men ja jeg klipper også klør for en sikkerhedsskyld :)



Altså Arthurs halvsøster Tempo er jo stadig til salg.. Hun er vel omkring et år nu.. *lokke lokke* :P
Ja, Arthurs opdrætter er virkelig en sød missemor.. :D En af mine venner har også 2 af hendes katte, og er ret tilfreds. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia