Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Godbidder

Startet af Nicoline, 4. September 2011, kl. 13:54

Nicoline

Ud over tør foder vad kan man så give sin ilder ved siden af???  :)

Namilla

Daggamle kyllinger, mus, rå æg (bedst bare at give blommen), lakseolie, små stykker råt kød, tørret kød og kvalitets godbidder til hunde og katte (vigtigt at der ikke er sukker eller mælk i!).

Minority ferrets

Her hjemme er tørret kød et hit :) det er nemt at have med på ture og det er nemmere at tage frem hvis de skal lære lidt småting ;) jeg er meget påpasselig med at købe godbidder der er til hunde og katte da der ofte er sukker og mælkeprodukterr i præcis som namilla skriver. Desuden er der ofte meget råaske i og jeg foretrækker at det er rent kød :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Nicoline

Okay mange tak for jers hjælp  :)

CMS

Af godbidder bruger vi herhjemme tørret god (både i helt små og lidt større stykker), olie og vitaminpasta. En sjælden gang i mellem får de tørkost i en aktivitetsbold, men det er mest fordi Venus eeelsker det..
Mine er så også fuldbarf'ede og kyllinger, mus og æggeblommer indgår derfor i kosten, men inden de kom over på BARF, synes de også kyllinger og mus var en lækkerbidsken uden lige.. :)
Mange hilsner Christina

Dark Crystal Ferret

Vi bruger også tørret kød og andre godbidder som indeholder kød. Især Let´s Bite godbidderne er dyrene vilde med. Og dem kan vi heldigvis købe i vores dyrbutik her i byen.

Udover det får de også vitamin pasta og æggeblomme. Daggamle kyllinger indgår her som en lille godbid eller mellem måltid.og mus har jeg ikke haft mulighed for at give til dem, endnu da :fnis: Men Tjalfe og Felina ville gerne spise dem engang jeg fik et par stykker af en herinde fra.