Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

HASTER - PASNING SØGES ved københavn / nordsjælland

Startet af Line, 14. September 2011, kl. 21:21

Line

Hej alle jer ilderfolk,

Jeg er seriøst på røven med hensyn til pasning af mine ildere.
Jeg søger en der kan passe 5 ildere; 3 hvalpe (2 tæver og en han) og 2 voksne tæver fra i morgen, torsdag, aften til søndag aften.

Jeg har et mindre bur de kan få med, med sengeting, toilet, træpiller, mad og drikkeflasker.
Jeg har også en løbegård (11panelers) de kan få med. Den medfølgende bund skal dog ligge hen over, da to af hvalpene kan hoppe ud.

Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig?

Cille

Ville gerne...men de kan jo ikke sendes med posten...håber da nogen melder sig :D

Line

desværre... har prøvet nærmest alt og alle... håber virkelig der er en venlig sjæl derude..

Eliza

Nogle gange vil det måske hjælpe at skrive hvorfor det er så akut..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

#4
Jeg kunne godt kunnet passet dem, hvis bare ikke det havde været nu :X Vi har hele resten af ugen proppet med ting. Og i weekenden skal vi bytte dyrenes værelse og vores nuværende soveværelse om. Jeg ved ikke om det er så godt nu vi skal flytte om i huset.
Det bliver nok for stresset for dem, for ellers havde jeg gerne ville hjælpe :(

Line

Citat fra: Eliza Dato 15. September 2011, kl. 13:46
Nogle gange vil det måske hjælpe at skrive hvorfor det er så akut..

Jeg skal noget i weekenden jeg ikke kan aflyse, og hende der skulle passe dem kan desværre ikke. Derfor er det akut.
Det burde ikke være nødvendigt at udpensle for alle her inde hvad årsagen til pasning er, og hvorfor jeg ikke har ordnet det noget før.
Jeg har haft en plan, planen er gået i vasken og nu prøver jeg at finde på noget nyt.
Hvis der er nogen der skulle være så fantastisk at have tid til at passe dem vil jeg være meget lykkelig.

Mewz

Har desværre mange planer i weekenden, hvor vi slet ikke kommer til at være hjemme, ellers havde vi gerne passet.

I stedet får du her et bump til din tråd. Håber du finder ud af noget.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Amazing Ferret

Citat fra: Eliza Dato 15. September 2011, kl. 13:46
Nogle gange vil det måske hjælpe at skrive hvorfor det er så akut..

Det rager vel ikke os andre hvorfor hun søger pasning akut

Jeg håber du finder en der vil passe dem Line  :D

Eliza

Line og Erika: Slap dog lige af sure trunter.... Nu var det jo ment som en god ide da, fx flere måske ville finde tid til at passe nogle dyr, hvis de kan se hvor akut det faktisk er. Det er lidt lettere at tilsidesætte sine egne behov, hvis man ved at en anden virkelig har brug for ens hjælp, end hvis det er fordi man ved du "bare" skulle til en fest eller hva ved jeg..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret


Dark Crystal Ferret

Jeg håber du nåede at finde en løsning Line
Håber du får en god weekend :)

Line

Mange tak Maria :)

Eliza: Nu er jeg ikke sur, og har aldrig været de. - Og ja, så er jeg faktisk slet ikke en trunte, så ser gerne at du undlader at bruge dette udtryk om mig.
Nu ville jeg aldrig søge pasning på denne måde til mine dyr med mindre det var fordi jeg vitterlig ikke havde andre muligheder.
Du burde nok kunne få ind i dit lille hovede at ikke alle mennesker opfører sig uansvarligt, og når nogle folk siger "akut" så er det virkelig fordi der ikke er andre muligheder - OGSÅ selvom man ikke ønsker at udbasonere overfor gud og hver mand af hvilken grund.
Hvis der havde været nogen der kunne hjælpe mig, så ville jeg med glæde fortælle dem hvorfor, MEN der er ikke mit lod at fortælle samtlige i hele verden hvorfor hende der skulle passe mine dyr ikke kunne alligevel!

Dyrenørden